MENU

Με ταχύτατους ρυθμούς φεύγουν τα εισιτήρια του πρώτου ημιτελικού κυπέλλου ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό, τα οποία σε λίγο θα χαρακτηριστούν μαγικά χαρτάκια.

Σύμφωνα με την καταμέτρηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ μέχρι το μεσημέρι της Δευτέρας είχαν φύγει 10.500 εισιτήρια, χωρίς σε αυτά να υπολογίζονται φυσικά τα διαρκείας, αριθμός αρκετά ικανοποιητικός για την εποχή.

Η πώληση θα συνεχιστεί μέσω του διαδικτύου, αλλά και των καταστημάτων «Γερμανός» και όλα δείχνουν ότι το απόγευμα της Τετάρτης η «Τούμπα» θα είναι κατάμεστη και ο κόσμος θα δημιουργήσει καυτή ατμόσφαιρα.

Φεύγουν τα εισιτήρια με Ολυμπιακό!