Συνεχίζει την μεταγραφική του ενίσχυση ο ΟΦΗ, ο οποίος μετά τους Κιάσσο, Χαντί, Καλέ, Φουκαράκη και Τούγλη, ήρθε σε συμφωνία και με τον Ανέστη Νάστο.
Ο πρώην μέσος του Ολυμπιακού Βόλου ο οποίος στο παρελθόν έχει περάσει ακόμα από Ηλυσιακό, Αιγάλεω, Νίκη Βόλου, Εθνικό Αστέρα, Κέρκυρα, Φωκικό, Πανηλειακό και Παναιγιάλειο, έμεινε ελεύθερος από την ομάδα της Μαγνησίας μετά τις τελευταίες εξελίξεις που υπήρξαν στις τάξεις των Θεσσαλών.
Έπειτα από την εξέλιξη αυτή ο εν λόγω παίκτης ήρθε σε συμφωνία με την Διοικούσα Επιτροπή του ΟΦΗ και μέχρι το τέλος της σεζόν θα είναι παίκτης των Κρητικών.
Πλέον το μόνο το οποίο απομένει για να ολοκληρωθεί και επίσημα η μεταγραφή του είναι η επίσημη ανακοίνωση της, κάτι το οποίο σύμφωνα με πληροροφίες του SDNA αναμένεται να συμβεί εντός της ημέρας.