Η ασταθής οικονομικής αστάθειας που περνά η ομάδα από το Ηράκλειο, δεν αποκλείει το ενδεχόμενο αποχώρησης του Μάριου Ογκμποε, με τον Αρη να ενδιαφέρεται για την απόκτησή του, όπως είχε αναφέρει η εφημέριδα "Metroport".
Ο Αρης ενδιαφέρεται για την απόκτηση ενός επιθετικού, με τον Έλληνα με ρίζες από τη Νιγηρία να είναι μία από τις περιπτώσεις που αρέσουν.
Πάντως, στο "κίτρινο" στρατόπεδο έχουν ξεκαθαρίσει πως δεν θα γίνει η παραμικρή κίνηση εάν πρώτα δεν ξεκαθαρίσει το τοπίο στον ΟΦΗ, με τον Ογκμπόε να δεσμεύεται με συμβόλαιο μέχρι και το 2019.