MENU

Ο Θόδωρος Καρυπίδης επέστρεψε από την Αμερική και σε συνάντηση που είχε με τον Γιάννη Ψηφίδη, δεσμεύτηκε για μία ακόμα φορά πως δεν θα προκύψει το παραμικρό πρόβλημα, τονίζοντας πως την Παρασκευή θα καταθέσει τα 1,2 εκ ευρώ στον ειδικό λογαριασμό που άνοιξε για την κάλυψη του νέου μετοχικού κεφαλαίου της υπό σύσταση ΠΑΕ.

Παράλληλα, η συζήτηση των δύο αντρών αναλώθηκε και σε τεχνικά ζητήματα που έχουν να κάνουν με την επόμενη μέρα της ομάδας. Οπως και να χει η Παρασκευή είναι η ημέρα κρίσης για τον Αρη και εκεί πλέον όλοι περιμένουν από τον επικεφαλής του ποδοσφαιρικού τμήματος να κάνουν πράξη τα λεγόμενά του προκειμένου να προχωρήσει έπειτα και ο σχεδιασμός της ομάδας που θα αγωνιστεί στη Football League, με στόχο την άμεση επιστροφή του Αρη, στη Super League.

Kαρυπίδης σε Ψηφίδη: «Κανονικά τα χρήματα την Παρασκευή»