Ο Ηρόδοτος ενισχύθηκε σημαντικά καθώς απέκτησε τον Ιβοριανό επιθετικό, Μπραχιμά Κονέ, για ένα χρόνο όπως ανακοίνωσε η ομάδα το βράδυ της Δευτέρας. Ο Κονέ πέρσι αγωνίστηκε στην Αναγέννηση Καρδίτσας.
Η ανακοίνωση: «Η διοίκηση του Ηροδότου ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Brahima Bruno Kone. Μπραϊμά καλωσήρθες στην οικογένεια του Ηροδότου».