Ο Έλληνας φόργουορντ πέτυχε ένα τρομερό τρίποντο στη λήξη του πρώτου δεκαλέπτου της αναμέτρησης του Ολυμπιακού με τον Άρη, που διαμόρφωσε 24-14 για τους «Ερυθρόλευκους».
Με την επιστροφή του στον πάγκο, ο Παπανικολάου... αποθεώθηκε από τους συμπαίκτες του, με τον Γιώργο Πρίντεζη να τον πλησιάζει και να τον... ξεματιάζει, χωρίς να μπορεί να πιστέψει αυτό που είδε!
Δείτε εδώ την τρομερή φάση και την επική αντίδραση του Πρίντεζη.

