Το νεοσύστατο τμήμα γυναικείου μπάσκετ της ομάδας του Πειραιά έχει κινηθεί δυναμικά στο μεταγραφικό παζάρι. Η Ελένη Καπογιάννη έχει δημιουργήσει ένα πολύ καλό «παζλ» ενόψει της φετινής, πιο ανταγωνιστικής, Α1. Φυσικά, η ενδεχόμενη απόκτηση της Μάλτση θα άλλαζε ολοκληρωτικά τα δεδομένα και θα έδινε στον Ολυμπιακό το απαραίτητο... μπουστάρισμα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος από πολύ νωρίς.
Ωστόσο, τουλάχιστον τη φετινή σεζόν, δύσκολα θα δούμε την καλύτερη Ελληνίδα παίκτρια της σύγχρονης ιστορίας του μπάσκετ της χώρας μας με τα «ερυθρόλευκα». Καπνός υπήρξε, η φωτιά όμως μάλλον «σβήνει» πριν καλά- καλά ανάψει....
Η έμπειρη «μπόμπερ» προπονήθηκε τις τελευταίες ημέρες με τον Ολυμπιακό, φιλοξενήθηκε στην προετοιμασία και διατηρεί καλές σχέσεις με τον χρηματοδότη της ομάδας, Γιώργος Λεριώτη. Είναι αλήθεια πως μεταξύ των δύο πλευρών έγιναν συζητήσεις, όπως ήταν αναμενόμενο. Όμως, προς το παρόν, η Μάλτση δεσμεύεται με την Μπότας και μάλιστα αναμένεται να βρίσκεται εντός των επόμενων ωρών στην Τουρκία για να ενσωματωθεί στην ομάδα της. Οι πληροφορίες αναφέρουν δε πως στο συμβόλαιό της δεν υπάρχει ρήτρα αποδέσμευσης.
Από το περιβάλλον της παίκτριας διαρρέει πως η ίδια δηλώνει έκπληκτη με την έκταση που πήρε το θέμα, από τη στιγμή που για τη σεζόν 2015-2016 εκείνη βρίσκεται under contract και αναφέρει πως δεν ξέρει τι πάει να κάνει ο Ολυμπιακός και γιατί έχει γίνει τόσος ντόρος. Επιπλέον, επιβεβαιώνονται οι συζητήσεις της με τον Ολυμπιακό, όπως και η δέσμευσή της στην Μπότας, στο συμβόλαιο με την οποία δεν υπάρχει buy out.
Ουσιαστικά, η μόνη περίπτωση να δούμε την Μάλτση στα «ερυθρόλευκα» φέτος είναι αν η τουρκική ομάδα μπει σε διαδικασίες και συζητήσεις, ώστε να μη συνεχίσει μαζί της. Όπως καταλαβαίνετε, κάτι τέτοιο φαντάζει απίθανο, δεδομένης της αξίας της Ελληνίδας μπασκετμπολίστριας.
Έτσι, δεν αποκλείεται η... βόμβα να μπει στο «ντουλάπι» για μερικούς μήνες και να «σκάσει» στο τέλος της σεζόν...