*Για μερικές ώρες ο Κώστας Σλούκας έγινε αυτό που λένε και στα χωριά μας… talk of the town! Η σκέψη του να ακολουθήσει τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο στο Instagram δημιούργησε μεγάλη ίντριγκα στο Διαδίκτυο. Πέρα από το κράξιμο που «έφαγε» από Ολυμπιακούς και το «χειροκρότημα» από Παναθηναϊκούς, αν ποτέ ο Σλούκι Λουκ - που έχει συμβόλαιο με την Φενέρμπαχτσε αλλά το επομενο καλοκαίρι μπορεί να μείνει ελεύθερος - αποφασίσει να επιστρέψει στην Ελλάδα, είναι πιο πιθανό να γυρίσει στην παλιά του γειτονιά παρά στο Τριφύλλι.
*Και οι λόγοι δεν έχουν σχέση με το συναίσθημα, αλλά καθαρά με τη λογική. Που λέει ότι στον ΠΑΟ έχουν ανανεώσει οι Νικ Καλάθης και Νίκος Παππάς, κατά συνέπεια δύσκολα θα χώραγε ένα ακόμη τόσο ποιοτικό ασόδυο στην περιφέρεια. Οσο για το πανάκριβο συμβόλαιό του που ξεπερνάει το 1,3 εκατ; Ενας ακόμη λόγος να μην χωράει στους Πράσινους, τουλάχιστον με βάση τα τωρινά δεδομένα.
*Βέβαια, με τον Γιαννακόπουλο, ποτέ μην λες ποτέ, αλλά αυτό λέει η ψυχρή λογική. Αντιθέτως, τόσοι και τόσοι θεωρούν τον Σλούκα ως φυσική συνέχεια του Σπανούλη. Το συμβόλαιο του «Kill Bill» είναι μονοετές και θέλοντας και μη, ο αρχηγός οδεύει στη Δύση του. Σαφώς και θα θέλει να μείνει, αλλά τι καλύτερο σενάριο για τον Ολυμπιακό από μια ενδεχόμενη επιστροφή του Κωστάκη; Ο οποίος πάντως αν ήταν στο χέρι του αυστηρά, θα επέλεγε την τρίτη και πιο σίγουρη λύση. Να μείνει στον Ομπράντοβιτς, που τον έκανε αυτό που δεν ήταν, δηλαδή πενταδάτο στο high level!
*Εδώ παπάς, εκεί παπάς, πού είναι ο παπάς! Η φράση θα «παίξει» πολύ στον φετινό Παναθηναϊκό. Μόνο που σύμφωνα με τα ραντάρ της στήλης, δεν θα αφορά μόνο τους Παπαγιάννη, Παπαπέτρου και Παππά, αλλά και τον αδερφό του Γιώργου Παπαγιάννη, Μηνά, ο οποίος αρέσει στους Πράσινους και από ό,τι φαίνεται θα αποκτηθεί ως επένδυση για το μέλλον.
*Ενα προβληματάκι το έχει πάντως ο Πασκουάλ με τον αριθμό των Ελλήνων, που αισίως έχει φτάσει το 9. Και αν κάποιοι παίκτες φαίνονται ως «εύκολοι στόχοι» για να μένουν εκτός δωδεκάδας, πόσο πιθανό θεωρείτε να μείνει ο Καταλανός με τέσσερις σέντερ; Τις επόμενες εβδομάδες λογικά θα μάθουμε περισσότερα για τις προθέσεις του. Εκτός και αν μείνουν όλοι με το επιχείρημα ότι η σεζόν είναι πολύ απαιτητική ειδικά λόγω Ευρωλίγκας, ενώ υπάρχουν και οι τραυματισμοί.
*Λοιπόν, ο Γκόντας επιφυλάσσει νέα χουνέρια σε ΚΕΔ/ΕΟΚ. Σύμφωνα με αυτά που «σφύριξε» ένα πουλάκι στη στήλη, ετοιμάζει αγωγή κατά του Συμεωνίδη για συκοφαντική δυσφήμιση και κατά των Βασιλακόπουλου/ΚΕΔ για το όριο των 50 ετών, που ισχύει μόνο στην Ελλάδα!
*Κουίζ 1: Η μία έχει λίγα λεφτά, η άλλη πολλά. Οπότε τι κάνει αυτή που έχει τα πολλά; Παρακολουθεί τους στόχους της πρώτης που έχει το know how και πάει και τους τσιμπάει.
*Και αν ο παλαίμαχος διαιτητής Νίκος Αγαδάκος είχε κερδίσει 110.000 ευρώ από τη δικαστική διαμάχη με την ΕΟΚ, ο Γκόντας (και ο Φούφης) θα ζητήσουν πάνω από 300 χιλιάρικα έκαστος. Οχι μόνο για τη διετία, που δεν τους έβαζαν να παίξουν, αλλά ο Γκόντας και για κάθε ματς που θα χάνει λόγω του ορίου ηλικίας. Προσέξτε αυτή τη σημαντική παράμετρο. Δεν θα πάει στο ΑΣΕΑΔ όπως οι Βορεάδης και Κουκουλεκίδης, αλλά στα ποινικά δικαστήρια! Αν το κάνει αυτό, θα κλάψουνε μανούλες.
*Ασχετο, αλλά σχετικό μετά και την τελευταία αποτυχία της Εθνικής U18 στο Ευρωμπάσκετ της Λετονίας. Δεν θα είχε ενδιαφέρον να δούμε πόσες και ποιες σε επίπεδο σύνθεσης Εθνικές Ομάδες έχουν φέρει επιτυχία από το 2010 και μετά; Ισως έτσι αναδειχθεί η γύμνια που έχουμε σε ταλέντο στις περισσότερες φουρνιές που εμείς στα μίντια τους βαφτίζουμε ελαφρά τη καρδία «χρυσή γενιά» και κουραφέξαλα. Αλλά να δούνε και ποιες είναι οι επιλογές που έχει κάνει η ΕΟΚ σε ομοσπονδιακούς προπονητές.
*Είδατε μερικές φορές τι κάνει η ημιμάθεια (που είναι χειρότερη από την αμάθεια); «Ψαράδες» είχαμε βγάλει τους Ισλανδούς, που είχαν κερδίσει την Εθνική Ελλάδος U20 πριν από δύο χρόνια στη Χαλκίδα. Στον ημιτελικό του Ευρωμπάσκετ Β’ Κατηγορίας. Με τη διαφορά ότι ο Γιόνσον, που μας είχε βάλει 29 πόντους υπέγραψε προχθές στην Μπαρτσελόνα και ο Χλίνασον ανήκει από πέρσι στη Βαλένθια. Ας μην κάνουμε συγκρίσεις τώρα, γιατί θα μας πιάσει θλίψη...
*Τώρα που μπήκε ο… August, λέτε να είναι και ο μήνας του Ζακ Ογκαστ; Μην σας εκπλήξει καθόλου, αν τον δείτε σε ομάδα που δεν πάει το μυαλό σας.
*Το χρήμα δεν φέρνει την ευτυχία και αυτό φαίνεται πως ισχύει και στην ΑΕΚ. Πλέον, κανείς παίκτης δεν θα έχει το συμβόλαιο του Μάνι Χάρις (350.000 $), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο Λούκα Μπάνκι δεν μπορεί να φέρει καλούς παίκτες και με λιγότερα χρήματα. Το αντίθετο. Η ΑΕΚ παίρνει καλύτερους, πιο ψαγμένους, με λιγότερα. Ο Γκρίφιν κόστισε 150.000 δολάρια, ο Καναδός 195, γενικά όλοι εκεί ανάμεσα στα 150-200 παίζουν και υπέρβαση έγινε μόνο για τον Σαντ-Ρος που πήρε 280.000. Ο τελευταίος λέγεται ότι ήταν και στη λίστα του Μπλατ, όχι στο Νο.1, αλλά για να αρέσει στον προπονητή του Ολυμπιακού, πάει να πει ότι αξίζει. Και αρχές καλοκαιριού ζητούσε 600...
*Επί του πιεστηρίου που λένε: Μετά από 300-400 μηνύματα από πράσινους και κόκκινους, ο Σλούκας έκανε unfollow τον DPG7000, να έχει το κεφάλι του ήσυχο. Που να ήξερε ο άνθρωπος ότι για ένα follow θα φάει τόσο bulling...
*Κουίζ 2: Ποιος είναι ο δεύτερος πιο ακριβοπληρωμένος παίκτης του Ολυμπιακού, δηλαδή μετά τον Πρίντεζη;