MENU

Του άνοιξε η όρεξη με τη νίκη του Ισπανού επιθετικού και έτσι λίγα λεπτά μετά το σφύριγμα της λήξης εθεάθη να κάνει... ντου στον μπουφέ των δημοσιογράφων!

Ο Κόστα εμφανίστηκε ξαφνικά και δήλωσε: «Πεινάω»! Για κακή του τύχη του, βέβαια, κάποιος δημοσιογράφος τον... ρουφιάνεψε λίγο αργότερα στον προπονητή του, στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου.

«Τι έφαγε; Είναι σημαντικό να ξέρω» είπε ο Κόντε, μεταξύ σοβαρού και αστείου.

«Κέικ σοκολάτας» απάντησαν οι... αλήτες, οι ρουφιάνοι, οι δημοσιογράφοι, αλλά ο Κόντε τους αποστόμωσε: «Σε αυτή την περίπτωση είμαι πολύ θυμωμένος διότι μάλλον το έφαγε όλο μόνος του και δεν μου έφερε ένα κομμάτι. Υπέφερα κι εγώ από πείνα στη διάρκεια του αγώνα».

«Όρμησε» στον... μπουφέ ο Ντιέγκο Κόστα, τα... πήρε ο Κόντε (pic)