MENU

Ποιες είναι όμως οι διαφοροποιήσεις τις από τη M2 που γνωρίζουμε;

Ας τις δούμε συνοπτικά:

* Νέος, εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας με τεχνολογία M TwinPower Turbo, βασισμένος στη μονάδα των BMW M3/M4, τρίλιτρος με 302 kW/410 HP, μέγιστη ροπή 550 Nm (κατανάλωση μικτού κύκλου, με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων: 9,9 – 10,0 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 225 – 228 g/km, σε συνδυασμό με το προαιρετικό κιβώτιο M Double Clutch Transmission (M DCT): 9,2 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 209 – 210 g/km).

*Επιτάχυνση 0 - 100 km/h: 4,2 s (με εξάρι μηχανικό κιβώτιο 4.4 s), τελική ταχύτητα: 250 km/h (με ηλεκτρονικό κόφτη), 280 km/h με M Driver´s Package (με ηλεκτρονικό κόφτη).

* Υψηλής ακρίβειας μπάρα θόλων και τροπέτο από CFRP για αυξημένη ακαμψία εμπρός τμήματος.

* Νέα σχεδίαση αεραγωγών ψύξης, που περιλαμβάνει νέα εμπρός ποδιά και μεγαλύτερα ανασχεδιασμένα ‘νεφρά’ στη μάσκα BMW σε high-gloss black.

* Νέο, ‘διπλό’ σύστημα εξαγωγής με δύο ηλεκτρικά ελεγχόμενα κλαπέτα. Νέα, βελτιστοποιημένα φρένα M Sport με δαγκάνες βαμμένες γκρι.

*Νέα, προαιρετικά καθίσματα μπάκετ M Sport με ενσωματωμένα προσκέφαλα και φωτιζόμενο σήμα M2 στο ύψος του ώμου.

* Διακόπτες άμεσης πρόσβασης για παραμετροποίηση διαφόρων χαρακτηριστικών του κινητήρα και του συστήματος διεύθυνσης και της λειτουργίας του DCT μέσω Drivelogic.

*Αποκλειστική, νέα μεταλλική βαφή Hockenheim Silver.

Αυτή είναι η νέα BMW M2 Competition!