MENU

H Stelvio Quadrifoglio πρόσφατα ανακηρύχθηκε το "ταχύτερο SUV στην πίστα", σημειώνοντας νέο ρεκόρ γύρου στην κατηγορία των SUV, στην δύσκολη πίστα του Nurburgring με χρόνο 7 λεπτά και 51.7 δευτερόλεπτα.

Η Stelvio Quadrifoglio εφοδιάζεται με τον αλουμινένιο κινητήρα βενζίνης 2.9-λίτρων V6 BiTurbo εμπνευσμένο από τις τεχνολογίες και την τεχνογνωσία της Ferrari και αποδίδει μέγιστη ιπποδύναμη 510 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 600 Nm από τις 2.500 σ.α.λ. έως τις 5.000 σ.α.λ.. Εξαιρετικής σημασίας για τις επιδόσεις του μοντέλου είναι η συνεργασία του κινητήρα με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, ρυθμισμένο για να εξασφαλίζει ταχύτατες εναλλαγές σχέσεων (ενδεικτικά στη λειτουργία Race οι αλλαγές πραγματοποιούνται σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου). Η Stelvio Quadrifoglio επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 283 χλμ/ώρα.

Για πρώτη φορά ο βενζινοκινητήρας 2.9-λίτρων V6 Bi-Turbo συνδυάζεται με το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης Q4 all-wheel drive, συνδυασμός που εγγυάται επιδόσεις, κράτημα, οδηγική απόλαυση και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες. Για ακόμα πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία, στη Stelvio Quadrifoglio διατίθενται στον βασικό εξοπλισμό αλουμινένια paddles αλλαγής ταχυτήτων που είναι τοποθετημένα στην κολώνα του τιμονιού.

Η Stelvio Quadrifoglio θεωρείται το SUV με τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία του χάρη σε δυο πρωτεία: με απόβαρο μόλις 1.830 κιλά, το μοντέλο εμφανίζει την καλύτερη αναλογία βάρους/ισχύος στην κατηγορία (3,6 κιλά/ίππο) και τη μεγαλύτερη πυκνότητα ισχύος (176 HP/l). Για να επιτευχθούν τα παραπάνω, οι μηχανικοί της Alfa Romeo τοποθέτησαν τα βαρύτερα επιμέρους τμήματα και υλικά κατασκευής όσο το δυνατό προς το κέντρο του αμαξώματος και παράλληλα χρησιμοποίησαν εξαιρετικά ελαφριά υλικά στα μηχανικά μέρη και το αμάξωμα. Πιο συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκαν ανθρακονήματα (άξονας μετάδοσης) και αλουμίνιο (κινητήρας, αναρτήσεις, φρένα, πόρτες, εμπρός/πίσω φτερά και καπό).

Αξίζει να σημειωθεί ότι το μειωμένο βάρος δεν επηρεάζει την στρεπτική ακαμψία του αυτοκινήτου, που εξασφαλίζει αντοχή, χαμηλά επίπεδα θορύβου και καλή οδική συμπεριφορά ακόμα και υπό οριακές συνθήκες.

Η Stelvio Quadrifoglio εξοπλίζεται με το Alfa Chassis Domain Control (CDC) και είναι η μόνη έκδοση που διαθέτει το διαφορικό Alfa Active Torque Vectoring στον βασικό της εξοπλισμό. Το CDC είναι ο "εγκέφαλος" της Stelvio Quadrifoglio και συντονίζει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου (όπως το Alfa DNA Pro selector, το σύστημα τετρακίνησης Q4 all-wheel drive, το σύστημα Alfa Active Torque Vectoring system, το σύστημα ανάρτησης Alfa Active Suspension και το ESC) επιτυγχάνοντας έτσι καλύτερες επιδόσεις και μέγιστη οδηγική απόλαυση. Η τεχνολογία Torque Vectoring βελτιστοποιεί την οδική συμπεριφορά και τονίζει τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Η συγκεκριμένη τεχνολογία βελτιώνει την πρόσφυση κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, μειώνοντας την υποστροφή ή την υπερστροφή. Η εμπρός ανάρτηση του συστήματος AlfaLink αποτελείται από διπλά ψαλίδια και άξονα "ημι-εικονικής διεύθυνσης" (semi-virtual steering axis), ο οποίος βελτιστοποιεί την απόσβεση της ανάρτησης, καθώς και την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης.

Στην Ελλάδα, η Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Verde είναι διαθέσιμη για παραγγελία με την τιμή της να είναι στις 130.000 ευρώ.

Η γρηγορότερη Alfa Romeo Stelvio και στην Ελλάδα!