Μετά το τέλος του Γκραν Πρι του Μπαχρέιμ ο Χάμιλτον παρακολουθούσε με τον Μπότας και τον Φέτελ στιγμιότυπα από τον αγώνα. Σε κάποια στιγμή ο Βρετανός είδε την επαφή με τον Φερστάπεν της Red Bull, που είχε ως αποτέλεσμα το σχισμένο λάστιχο και είπε: «Είναι τόσο μαλ...»!
Η κάμερα εκείνη την ώρα κατέγραφε και ο Φέτελ που κατάλαβε τι συνέβη έβαλε τα γέλια.