MENU

Μετά το τέλος του Γκραν Πρι του Μπαχρέιμ ο Χάμιλτον παρακολουθούσε με τον Μπότας και τον Φέτελ στιγμιότυπα από τον αγώνα. Σε κάποια στιγμή ο Βρετανός είδε την επαφή με τον Φερστάπεν της Red Bull, που είχε ως αποτέλεσμα το σχισμένο λάστιχο και είπε: «Είναι τόσο μαλ...»!

Η κάμερα εκείνη την ώρα κατέγραφε και ο Φέτελ που κατάλαβε τι συνέβη έβαλε τα γέλια.

https://t.co/UWSUkWeBB7
Χάμιλτον για Φερστάπεν: «Είναι μαλ...» (vid)