MENU

Κατά καιρούς έχουν παρθεί λαμπρές, ευφυείς, μέτριες, αδιάφορες, κακές, χείριστες και βλακωδέστατες αποφάσεις στα κεντρικά γραφεία της FIA με στόχο τη βελτίωση του σπορ. Το σύστημα διεξαγωγής των φετινών κατατακτήριων δοκιμών, όμως, δεν έχει προηγούμενο στην ιστορία της Formula 1, καθώς σπάει κάθε ρεκόρ μηχανοκίνητης χαζομάρας (εν τάχει: ανά λίγα λεπτά αποκλείονται οι πιο αργοί οδηγοί, μέχρι να μείνουν οι δύο πιο γρήγοροι που υποτίθεται πως θα... παλέψουν για την πρωτιά).

Αυτό, βέβαια, έχει ως αποτέλεσμα στο τέλος να μη ρισκάρει κανείς στην πίστα προκειμένου να προστατεύσει τα ελαστικά του και άπαντες να περιμένουν τα δευτερόλεπτα του χρονομέτρου- που κυλούν αργά και βασανιστικά- να μηδενιστούν.

Το ίδιο συνέβη και σήμερα, με τις Μερσέντες να πανηγυρίζουν με 2:30 ολόκληρα λεπτά ν' απομένουν για το τέλος της διαδικασίας. Ο Χάμιλτον που είχε κάνει τον καλύτερο χρόνο πήρε και τη δεύτερη φετινή pole κι ελπίζει σ' έναν καλύτερο αγώνα αύριο, ενώ ο Ρόσμπεργκ σφράγισε και πάλι το 1-2 των πρωταθλήτών.

Τρίτος, όπως και στο Albert Park, ήρθε ο Φέτελ, με τους Ράικονεν, Ρικιάρντο, Μπότας, Μάσα, Χούλκενμπεργκ, Γκροζιάν και Φερστάπεν να συμπληρώνουν τη δεκάδα.

Αύριο στις 18:00, λοιπόν, στο Μπαχρέιν οι δύο Μερσέντες εκκινούν για νιοστή φορά με τα λευκά στην σκακιέρα του αγώνα και δίνουν τα μαύρα στις Φεράρι.

Α, ναι: και όλοι ελπίζουν πως αυτή είναι η τελευταία φορά που χρησιμοποιήθηκε το συγκεκριμένο σύστημα δοκιμών.

Να ζήσουμε να (μη) το θυμόμαστε...

Grand Prix Μπαχρέιν: ο Χάμιλτον πήρε την pole position