MENU

Σήμερα, λοιπόν, η ελληνική ομάδα έχει ρεπό και το ζέσταμα για την προπόνηση έγινε με... FootPadel!

Μετά, βέβαια, ακολούθησε το κανονικό πρόγραμμα, καθώς αύριο (10/4) διεξάγεται το tie με τη Φινλανδία και το Μ. Σάββατο (11/4) η αναμέτρηση για την άνοδο στο Group I.

H εθνική έχει ήδη εξασφαλίσει την παρουσία της στα νοκ άουτ και περιμένει να μάθει την αντίπαλό της.

Ζέσταμα με FootPadel για τις παίκτριες της εθνικής (vid)