MENU

«Καταρχάς είμαι ικανοποιημένος για την πρόκριση και την παρουσία της ομάδας. Δυστυχώς στο τελευταίο παιχνίδι δεν καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη, γιατί δεν μπορέσαμε να διαχειριστούμε σωστά το υπέρ μας αποτέλεσμα», ανέφερε αρχικά ο τεχνικός του «Δικεφάλου» μετά την ισοπαλία με την Σολάρις για να προσθέσει:

«Από κει και πέρα επειδή έχω μάθει στη ζωή μου να βλέπω τα θετικά πράγματα μέσα από τα δύσκολα, σημασία έχει ότι η ομάδα βρίσκεται στον σωστό δρόμο και απέδειξε ότι μπορεί να σταθεί στο ευρωπαϊκό επίπεδο. Μέσα από πολύ σκληρή δουλειά ελπίζω παιχνίδι με το παιχνίδι να έχουμε καλύτερη αγωνιστική εικόνα». 

Xατζηθεοδώρου: «Βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο»