Αυτή η αρμοδιότητα ανήκει στα ελληνικά δικαστήρια. Γι’ αυτό το λόγο η παραχωρισιούχος μίλησε για παροχή και όχι για αποζημίωση. Τα δύο χιλιάρικα που θα καταβληθούν σε κάθε αποκλεισμένο όχημα δεν αφορούν στην καταβολή αποζημίωσης. Είναι απλώς μια παροχή.
Η πρωθυπουργική παρέμβαση επιχείρησε να σφυρηλατήσει τα επιχειρήματα της κυβέρνησης ώστε να πειστεί ο κόσμος πως η ευθύνη βαρύνει την Αττική Οδό, η οποία δέχεται να πληρώσει. Αρα είναι η μοναδική υπαίτια.
Όμως το πιο σημαντικό η εταιρία της Αττικής Οδού το κρατούσε για το τέλος. Ζήτησε να δημοσιοποιηθούν τα πρακτικά της σύσκεψης της προηγούμενης ημέρας που έγινε υπό τον υπουργό Κλιματικής Αλλαγής και Πολιτικής Προστασίας Χρήστο Στυλιανίδη. Ο υπουργός εξεμάνη και μίλησε για παραπλάνηση, ακόμη και για ψεύδη.
Είχαμε υποστηρίξει εξ αρχής ότι η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών όφειλε να προχωρήσει σε αυτόφωρη διαδικασία βάσει του νόμου για την ασφάλεια των συγκοινωνιών. Δεν το έκανε. Τώρα έχει μία μοναδική ευκαιρία να ζητήσει τα πρακτικά της περίφημης σύσκεψης ώστε να μάθουμε την αλήθεια. Ακόμη κι αν κ αρμόδιος αποφεύγει να τα διαβάσει.
Κι επειδή γίνεται πολύ μεγάλη συζήτηση για την ταλαιπωρία των εγκλωβισμένων ανθρώπων στην Αττική Οδό, είναι υποχρέωση της Δικαιοσύνης να ασχοληθεί και με τα όσα υπέστησαν άλλοι συμπολίτες μας στη Λεωφόρο Μαραθώνος, στην Κατεχάκη και αλλού.
Η οποιαδήποτε απόπειρα συγκάλυψης μιας υπόθεσης που μας κατέστησε περίγελους σε όλη την Ευρώπη, έχει και πολιτικές συνέπειες. Δεν μιλάμε για την πρόταση μομφής στη Βουλή, η οποία ούτως ή άλλως δεν θα περάσει. Μιλάμε για την ήδη πληγωμένη αξιοπιστία του πολιτικού συστήματος στη χώρα που έχει καταστεί επικίνδυνη για την ίδια τη Δημοκρατία.
ΥΓ.: Χθες το βράδυ στη Βουλή, ο αρμόδιος υπουργός Χρ.Στυλιανίδης ισχυρίστηκε ότι σε τέτοιες συσκέψεις δεν τηρούνται πρακτικά! Το επιχείρημά του; Για να μην διακατέχονται από το αίσθημα της ευθυνοφοβίας οι μετέχοντες! Φυσικά αμφισβητήθηκε ευθέως από τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης.