Η Κάλιαρι ανακοίνωσε την απόκτηση του Κεϊτά Μπαλντέ από την Μονακό με κανονική μεταγραφή. Ο Σενεγαλέζος εξτρέμ μετά από δανεισμούς σε Ίντερ και Σαμπντόρια από τους Μονεγάσκους αποχώρησε για την Σαρδηνία, υπογράφοντας συμβόλαιο συνεργασίας μέχρι το 2024.
Στην Κάλιαρι ο Μπαλντέ