MENU

Ο Μάνουελ Πελεγκρίνι αποτέλεσε παρελθόν από την Γούεστ Χαμ και σε δηλώσεις του αποκάλυψε ότι σ΄ αυτό έπαιξαν ρόλο και οι πολύ κακές εμφανίσεις του πρώην τερματοφύλακα του Ολυμπιακού, Ρομπέρτο.

Συγκεκριμένα ο Πελεγκρίνι ανέφερε ότι ο Ρομπέρτο είχε ευθύνη σε πολλά γκολ που δέχτηκε, με αποτέλεσμα η ομάδα να χάνει την αυτοπεποίθηση της.

Χαρακτηριστικά είπε για τον Ρομπέρτο στο Sky Sports:

«Δυστυχώς, είχαμε ένα σοβαρό τραυματισμό, του τερματοφύλακα Φαμπιάνσκι για 4 μήνες. Την ίδια στιγμή ο Ρομπέρτο δεν απέδιδε τα αναμενόμενα. 
 Έχει μεγάλη ευθύνη σε πολλά γκολ που δεχτήκαμε. Η ομάδα έχανε την αυτοπεποίθηση της»

https://twitter.com/SkySportsPL/status/1224648795708936192?fbclid=IwAR3a4js814moKTZu7RgynNTiLMTSuiCwsIGNXYMfqjOMGck2xADllSYjr4c

 

Πελεγκρίνι: «Απολύθηκα εξαιτίας του Ρομπέρτο» (pic)