Ο Μάνουελ Πελεγκρίνι αποτέλεσε παρελθόν από την Γούεστ Χαμ και σε δηλώσεις του αποκάλυψε ότι σ΄ αυτό έπαιξαν ρόλο και οι πολύ κακές εμφανίσεις του πρώην τερματοφύλακα του Ολυμπιακού, Ρομπέρτο.
Συγκεκριμένα ο Πελεγκρίνι ανέφερε ότι ο Ρομπέρτο είχε ευθύνη σε πολλά γκολ που δέχτηκε, με αποτέλεσμα η ομάδα να χάνει την αυτοπεποίθηση της.
Χαρακτηριστικά είπε για τον Ρομπέρτο στο Sky Sports:
«Δυστυχώς, είχαμε ένα σοβαρό τραυματισμό, του τερματοφύλακα Φαμπιάνσκι για 4 μήνες. Την ίδια στιγμή ο Ρομπέρτο δεν απέδιδε τα αναμενόμενα.
Έχει μεγάλη ευθύνη σε πολλά γκολ που δεχτήκαμε. Η ομάδα έχανε την αυτοπεποίθηση της»