Μετά τους Τσάπρα και Βήχο, σειρά πήρε ο 29χρονος τερματοφύλακας στον Λεβαδειακό, ο οποίος επέκτεινε τη συνεργασία του με τον Άνακερ έως τον Ιούνιο του 2027.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η ΠΑΕ Λεβαδειακός ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της με τον Λούκας Άνακερ έως το 2027.
Ο Βραζιλιάνος τερματοφύλακας ήρθε στην ομάδα μας το 2024 και θα αγωνιστεί για τρίτη σεζόν στον Λεβαδειακό.