Ανέβηκε στις εξέδρες του «Palau Blaugrana» για να γίνει ένα με τους οπαδούς της Βαλένθια και τραγουδώντας μαζί τους να πανηγυρίσει την κατάκτηση του πρωταθλήματος...
Χρόνος ανάγνωσης 1’
Η μπάλα πλέον στα χέρια του Μοντέρο…
ΟΜΑΔΕΣ
ΠΡΟΣΩΠΑ
Η μπάλα πλέον στα χέρια του Μοντέρο…