MENU

Ανέβηκε στις εξέδρες του «Palau Blaugrana» για να γίνει ένα με τους οπαδούς της Βαλένθια και τραγουδώντας μαζί τους να πανηγυρίσει την κατάκτηση του πρωταθλήματος... 

Διαβάστε περισσότερα μ' ένα κλικ στο menshouse.gr

Η μπάλα πλέον στα χέρια του Μοντέρο…