MENU

Τα αποτελέσματα αποκαλύφθηκαν κατά τη διάρκεια έρευνας για το πώς χειρίζονται την παραπληροφόρηση οι social media πλατφόρμες, ως μέρος του Digital Services Act της E.E.

Ο νέος νόμος ορίζει πως οι μεγάλες πλατφόρμες πρέπει να αποκαλύπτουν λεπτομέρειες για το πώς χειρίζονται την παραπληροφόρηση και δεκάδες εταιρίες έχουν συμφωνήσει σε ένα εθελοντικό “Code of Practice” για την παραπληροφόρηση. Ωστόσο η X είχε ανακοινώσει από το Μάιο πως αποσύρεται από τη συμφωνία, αλλά θα εφαρμόσει αυστηρότερες πολιτικές οι οποίες απαιτούνται από το Digital Services Act.

Η X είναι η πλατφόρμα με τη μεγαλύτερη αναλογία παραπληροφόρησης. – Vera Jourova

Η έρευνα βρήκε πως η X έχει το μεγαλύτερο όγκο posts παραπληροφόρησης, τα οποία προσελκύουν μεγάλη αλληλεπίδραση. Βρέθηκε επίσης πως αυτά τα posts βρίσκονται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης. Στην υψηλή παραπληροφόρηση ακολουθούν το Facebook και το Instagram.

Η X δεν πρόσφερε κάποιο σχόλιο, αλλά με μία σειρά tweets αμφισβήτησε το πλαίσιο των δεδομένων που συγκεντρώθηκαν και επέμεινε στη σημασία της ελευθερίας του λόγου.

Η Jourova τόνισε πως οι επερχόμενες εκλογές του Ευροκοινοβουλίου θα ένα σημαντικό τεστ για τις πλατφόρμες.

Πηγή: unboxholics.com

Προειδοποιήσεις από την ΕΕ: Το X είναι η πλατφόρμα με τα υψηλότερα ποσοστά παραπληροφόρησης