MENU

Η κατηγορία των online shooters είναι πλέον σχεδόν νέα τάση στην αγορά και μετά την τεράστια επιτυχία παιχνιδιών που γράφουν ήδη αρκετούς μήνες στο κοντέρ τους, ήρθε η ώρα της EA και της BioWare να ρίξουν το Anthem στην αγορά. Με τα πολλά προβλήματα που δημιουργεί η πρώτη στα studios της και τα προβληματικά λανσαρίσματα της δεύτερης στα τελευταία της παιχνίδια, οι σκέψεις μας για τον τίτλο ήταν ήδη αρκετές με το που ανακοινώθηκε.

Βρισκόμαστε στην Bastion και σε έναν κόσμο ανοιχτό και διαθέσιμο για εξερεύνηση. Ο παίκτης αναλαμβάνει το ρόλο ενός Freelancer, ο οποίος καλείται να προστατέψει την ανθρωπότητα με τη βοήθεια του Javelin του (μιας στολής με υπερφυσικές δυνάμεις). Κάθε ένα από τα 4 διαθέσιμα προσθέτει και ξεχωριστές δυνατότητες.

Το story mode προσφέρει μια αδιάφορη ιστορία και δυστυχώς εδώ είναι το πρώτο σημείο που αποτυγχάνει η ομάδα προγραμματισμού. Στο Fort Tarsis ο παίκτης μπορεί να αλληλεπιδρά με άλλους χαρακτήρες, να συμμετέχει σε διαλόγους με πολλαπλές επιλογές (που δεν έχουν καμία επιρροή στο gameplay) και να αναλαμβάνει αποστολές στον έξω κόσμο. Ή βάση του παιχνιδιού είναι η συνεργατική δράση έως και 4 ατόμων και ο ίδιος ο τίτλος οδηγεί τον παίκτη στο να δοκιμάσει την ιστορία και τις αποστολές με αυτόν τον τρόπο.

Αν δεν θελήσετε να ασχοληθείτε με αποστολές, μπορείτε να βγείτε στον ανοιχτό κόσμο και να συμμετέχετε σε ορισμένα public events μικρής διάρκειας, να εξερευνήσετε διάφορες τοποθεσίες και να μαζέψετε διάφορα αντικείμενα. Η ποιότητα της συνολικής εμπειρίας και σε αυτό το κομμάτι κρίνεται κάτω του μετρίου.

Το shooting από την άλλη είναι αρκετά καλό και σίγουρα κρίνεται αντάξιο των απαιτήσεών μας. Κάθε όπλο έχει το δικό του βάρος και δείχνει να «κλωτσάει» αληθοφανώς στην παραμικρή χρήση του. Ο πρωταγωνιστής μας ανεβαίνει επίπεδο με όριο το 30, ενώ «χτίζει» και τον εξοπλισμό του σταδιακά και μέσα από τις επιβραβεύσεις, έτσι ώστε να τα βγάζει πέρα με ολοένα και πιο δύσκολους αντιπάλους. Το crafting δεν ιντριγκάρει ιδιαίτερα να ασχοληθείτε μαζί του, ενώ η απόφαση της ΕΑ να προσφέρει πάλι διαδικασία microtransactions για αγορά cosmetics και με ποσά έως και €99,90 προκαλεί απλά θυμηδία θυμό. Ίσως και λύπη για το που έχει καταντήσει αυτή η εταιρεία.

Με την ολοκλήρωση των διαθέσιμων αποστολών, το παιχνίδι δείχνει να γίνεται ολοένα και πιο επαναλαμβανόμενο, κάτι που σίγουρα δρα αρνητικά σε μια παραγωγή αυτής της κατηγορίας. Μοναδικό τμήμα του παιχνιδιού που σώζει κάπως την κατάσταση είναι ο οπτικός τομέας, ο οποίος και έχει δουλευτεί αρκετά σε επίπεδο λεπτομέρειας, ανάλυσης και φωτισμών.

Συνολικά, η BioWare δείχνει να έχει προσπαθήσει αρκετά, αλλά να αποτυγχάνει στα περισσότερα από αυτά που πάει να κάνει. Οι αποστολές είναι μονότονες, η πτήση πάνω από τον κόσμο ίσως και να είναι το μοναδικό στοιχείο που θα σας προκαλέσει να ταξιδέψετε λίγο παραπάνω, ενώ και το Endgame δείχνει αρκετά μέτριο. Συνεπώς, για ενοικίαση και αν…

Anthem: Επιτυγχάνει να αποτύχει
EVENTS