MENU

Ο Jay Ong, επικεφαλής του gaming τμήματος της Marvel από το 2014, αποκάλυψε πως το Xbox απέρριψε τη συνεργασία με την εταιρία και κάπως έτσι το Spider-Man κατέληξε ως αποκλειστικότητα του PlayStation 4.

Περνώντας σε λεπτομέρειες, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Ong, η Marvel Games δεν ήταν ικανοποιημένη με την ποιότητα των Spider-Man παιχνιδιών της Activision και έτσι οι δύο εταιρίες αποφάσισαν από κοινού να ακυρώσουν πρόωρα τη licensing συμφωνία τους. Αμέσως μετά, ο Ong, ο οποίος δούλευε για 7 χρόνια στο Xbox αποφάσισε να μιλήσει και με τη Microsoft και με τη Sony για να δει αν κάποια από τις δύο εταιρίες ενδιαφέρεται για αποκλειστική συνεργασία.

Το Xbox, το οποίο ήταν τότε σε μια από τις δυσκολότερες περιόδους του, προσπαθώντας να ορθοποδήσει από το κολοσσιαίο και σχεδόν καταστροφικό στραβοπάτημα της αποκάλυψης του Xbox One, αρνήθηκε την πρόταση, τονίζοντας πως ήθελε να εστιάσει στα δικά του IPs.

Από την άλλη, η Sony απάντησε θετικά στο όραμα του Ong, ο οποίος φιλοδοξούσε να ξεπεράσει τη σειρά Arkham, με ενδεχομένως πολλαπλά παιχνίδια που θα βοηθούσαν δραματικά την πλατφόρμα. Κάπως έτσι, η εταιρία αποφάσισε να φτιάξει ένα AAA αποκλειστικό Spider-Man παιχνίδι και έδωσε το project στην Insomniac Games, η οποία αν και ήταν ακόμη ανεξάρτητη, θεωρούνταν ένας από τους πιο πολύτιμους συνεργάτες της.

Την υπόλοιπη ιστορία μάλλον την γνωρίζετε, αφού το Marvel’s Spider-Man έμελλε να γίνει ένα από τα πιο επιτυχημένα παιχνίδι στην ιστορία του PlayStation πουλώντας πάνω από 20 εκατομμύρια αντίτυπα, με το spin-off Miles Morales να βοηθά το ντεμπούτο του PS5, πουλώντας άλλα 6.5 εκατομμύρια. Τώρα, η συνεργασία των δύο εταιριών συνεχίζεται, με την Insomniac Games να εργάζεται παράλληλα στο Marvel’s Spider-Man 2 και σε ένα Wolverine παιχνίδι.

Η αποκάλυψη έγινε μέσα από το βιβλίο The Ultimate History of Video Games Vol 2 του συγγραφέα Steven L Kent.

Πηγή: unboxholics.com

Όταν το Xbox έριξε άκυρο στη Marvel για το Spider Man στέλνοντάς το στο PS4
EVENTS