MENU

Με βάση την αναφορά για το πρώτο τρίμηνο του 2019, της κορυφαίας εταιρείας αναλύσεων IDC, η Huawei πέτυχε ανάπτυξη του κλάδου των wearables κατά 282.2% σε σχέση με πέρυσι με συνολικές πωλήσεις 5.000.000 μονάδων και αυτό την κατατάσσει ανάμεσα στους 3 κορυφαίους κατασκευαστές wearables του κόσμου.

Από την ημέρα που λανσαρίστηκε, το HUAWEI WATCH GT, λαμβάνει συνεχώς διθυραμβικές κριτικές από media και καταναλωτές, αποσπώντας διάφορα βραβεία και επαίνους για τα προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά του, ειδικά για τη μπαταρία του. Μετά από έρευνες που έδειξαν ότι η μικρή διάρκεια μπαταρίας και η συχνή φόρτιση αποτελεί πρόβλημα για τους καταναλωτές, η Huawei έδωσε την λύση της μέσα από το HUAWEI WATCH GT που είναι εφοδιασμένο με το δικό της Lite OS λειτουργικό σύστημα και υποστηρίζεται από αρχιτεκτονική διπλού chipset που παρέχει εξαιρετικά μεγάλη αυτονομία μπαταρίας. Οι χρήστες μπορούν πλέον να ξέρουν πως με μια τυπική χρήση που περιλαμβάνει ολοήμερη λειτουργία με ενεργοποιημένη την παρακολούθηση καρδιακού ρυθμού, με την επιστημονική καταγραφή ύπνου να ενεργοποιείται τη νύχτα, με 90 λεπτά άσκηση την εβδομάδα και ειδοποιήσεις εισερχόμενων μηνυμάτων, η αυτονομία του μπορεί να φτάσει και τις δύο εβδομάδες. Μια έρευνα που έγινε σε καταναλωτές νωρίτερα φέτος, έδειξε ότι το 81% των πελατών αγόρασαν το HUAWEI WATCH GT λόγω της μεγαλύτερης αυτονομίας μπαταρίας στην κατηγορία του.

Άλλες τεχνολογικές καινοτομίες της Huawei που αγαπούν οι καταναλωτές είναι:

- Η παρακολούθηση καρδιακού ρυθμού μέσω του Huawei Truseen 3.0 που μπορεί να καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τους παλμούς ενός ολόκληρου 24ώρου παρέχοντας πολύτιμες και λεπτομερείς πληροφορίες για την υγεία του χρήστη. Η συγκεκριμένη λειτουργία προτάθηκε ως υποψήφια για το βραβείο Best Wearable Mobile Technology στο Mobile World Congress 2019.

- Το Huawei Trusleep 2.0 που βοηθάει το χρήστη να αναγνωρίσει 6 τυπικές διαταραχές ύπνου, παρέχοντάς του συμβουλές και εξατομικευμένες υπηρεσίες για να βελτιωθεί η ποιότητα του ύπνου του.

- Οι περισσότερες από 10 επιλογές άθλησης που βοηθούν τους καταναλωτές να καταγράψουν και να παρακολουθήσουν την πορεία των ασκήσεών και των προγραμμάτων γυμναστικής τους.

Με δεδομένη την απόδοση του πρώτου τριμήνου, η Huawei δηλώνει βέβαιη ότι η ανάπτυξη της στον τομέα της αγοράς των wearables θα συνεχιστεί με αιχμή πάντα το HUAWEI WATCH GT.

Αύξηση 282.2% στις πωλήσεις wearables για την Huawei
EVENTS