MENU

Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα του ad-blocker του Google Chrome σε ΗΠΑ, Καναδά και Ευρώπη το 2018, η συγκεκριμένη λειτουργία θα αρχίσει να επεκτείνεται σε όλες τις αγορές του κόσμου από τις 9 Ιουλίου.

Η Google έχει προγραμματίσει τη λειτουργία ούτως ώστε να μην εμφανίζει διαφημίσεις που παραβιάζουν συγκεκριμένες προδιαγραφές, προστατεύοντας έτσι χρήστες που δεν είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με τον διαδικτυακό κόσμο.

Η εταιρεία σημειώνει πως θα ενημερώνει τα sites που δεν πληρούν τις συγκεκριμένες προδιαγραφές πριν μπλοκάρει τα banners τους στις αρχές του 2019, ενώ τονίζει πως στόχος της δεν είναι να φιλτράρει τις διαφημίσεις, αλλά να οδηγήσει τους publishers στη δημιουργία σωστών διαφημίσεων, που θα σέβονται τον επισκέπτη.

Ο Chrome θα μπλοκάρει τις διαφημίσεις spam από τις 9 Ιουλίου σε όλες τις χώρες
EVENTS