MENU

Η Google θέλει να βάλει μια τάξη στις διαφημίσεις που εμφανίζονται στις διάφορες ιστοσελίδες και έτσι αλλάζει τα δεδομένα για τον Chrome browser.

Από τις 15 Φεβρουαρίου κι έπειτα, η εταιρεία αναγκάζει τις ιστοσελίδες που θέλουν να εμφανίζονται σωστά τα διαφημιστικά banners τους να συμμορφωθούν με συγκεκριμένους όρους, οι οποίοι εξασφαλίζουν πως ο χρήστης δεν θα ενοχλείται κατά τη διάρκεια της πλοήγησής του.

Όλα τα sites θα έχουν μια περίοδο χάριτος για να συμμορφωθούν με αυτά τα νέα δεδομένα και όσα δεν φροντίσουν να ακολουθήσουν συγκεκριμένες οδηγίες, απλά θα δουν τα διαφημιστικά έσοδά τους να μειώνονται δραματικά, καθώς ο δημοφιλής browser δεν θα τα εμφανίζει καν.

Η διαδικασία αυτή έρχεται μετά από μια ραγδαία άνοδο στα προγράμματα ad blocking, τα οποία και οδηγούν σε μεγάλες χρηματικές απώλειες και για την ίδια τη Google.

Ο Chrome αρχίζει να μπλοκάρει τις ενοχλητικές διαφημίσεις
EVENTS