MENU

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Παραπολιτικά», πρόκειται για έναν εκ των πλέον ευνοημένων επιχειρηματιών από τον τούρκο πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν. Το 2005 πούλησε στο Mega τα δικαιώματα προβολής της τουρκικής σειράς «Τα σύνορα της αγάπης» η οποία είχε ξεπεράσει ακόμα και το 50% σε ποσοστό τηλεθέασης. Ο έρωτας του Νίκου και της Ναζλί είχε καθηλώσει τότε το κοινό.

Ο επιχειρηματίας, έπειτα από εκείνη την επιτυχία, εμφανίστηκε ξανά δυναμικά και συναντήθηκε με τον Αλέξη Τσίπρα τον Νοέμβριο του 2015 , όπως ανέφεραν τα τότε δημοσιεύματα, και είχε συζητήσει το ενδεχόμενο να αγοράσει κανάλι ή συχνότητα στη χώρα μας. Προετοιμάζοντας το έδαφος ο Ατσούν Ιλιτζαλί φρόντισε να ιδρύσει το παρακλάδι του μιντιακού ομίλου Acun Medya, που εδρεύει στην Κωνσταντινούπολη, με το εν Ελλάδι διακριτικό τίτλο Acun Media Α.Ε.

Ο τούρκος επιχειρηματίας δεν αγόρασε τελικά συχνότητα, αλλά βρήκε τρόπο να κερδίσει μερίδιο από την ελληνική αγορά , αφού παίρνει ένα τεράστιο ποσό κερδών από τις διαφημιστικές τοποθετήσεις στο ελληνικό «Survivor», καθώς και περαιτέρω μπόνους λόγω επίτευξης υψηλής τηλεθέασης γεγονός που, με απλά μαθηματικά, τον κάνει σχεδόν μέτοχο του στο κανάλι του Νέου Φαλήρου.

Πριν όμως από το «Survivor» ο τούρκος επιχειρηματίας είχε κερδίσει το στοίχημα και με το «Voice» που επίσης ανήκει στην εταιρεία παραγωγής του.

Πηγή:newsbeast.gr
Ο Τούρκος επιχειρηματίας που μπήκε στην ελληνική τηλεοπτική πιάτσα με το Survivor