MENU

Την πεποίθησή του ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σοκάρει την χώρα με το αποτέλεσμα που θα πετύχει στις ευρωεκλογές, διατύπωσε ο Στέφανος Κασσελάκης, που συνεχίζει το επικοινωνιακό «ντεμαράζ» με συνεχείς εμφανίσεις στα ΜΜΕ και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο μεταξύ ο ΣΥΡΙΖΑ δημοσιοποίησε αρκετά νωρίς το πρώτο του προεκλογικό σποτ, που αφορά την εγκληματικότητα και επιτίθεται ειρωνικά στη ΝΔ.

Πιστός στην γραμμή για πρωτιά στις ευρωεκλογές

«Ο στόχος μου είναι η απόλυτη ανατροπή. Πιστεύω πραγματικά ότι μέχρι τις 9 Ιουνίου μπορεί να σοκάρουμε την Ελλάδα» ανέφερε ο Στέφανος Κασσελάκης σε συνέντευξή του (“Huffpost”), ενώ ερωτηθείς για την πρωτιά στις 9 Ιουνίου, σημείωσε πως το ενδεχόμενο αυτό είναι «τελείως πιθανό, εφικτό, είναι στα χέρια μας, στα χέρια του κόσμου». «Η κάλπη είναι άδεια. Και ξέρετε κάτι; Άμα δείτε μια δημοσκόπηση σε δυο εβδομάδες και ο ΣΥΡΙΖΑ είναι στο 20% και η Νέα Δημοκρατία στο 29%, ξαφνικά θα λένε όλοι αυτό το πράγμα, “μπας και γίνει η ανατροπή”» πρόσθεσε ο Στέφανος Κασσελάκης.

Η καλλιέργεια αισιοδοξίας είναι κεντρική επιλογή του περιβάλλοντος Κασσελάκη, εξ ου και πρόσωπα που ακολουθούν πιστά την πολιτική του αναπαράγουν την ίδια αισιόδοξη πεποίθηση. Από την άλλη μεριά, στελέχη με συχνή παρουσία στις ευρωεκλογές δεν αμφισβητούν μεν την «γραμμή» Κασσελάκη, αλλά εμφανίζονται πολύ πιο νηφάλια στις εκτιμήσεις τους. «Δεν μπορούμε να πετάμε στα σύννεφα, ούτε να λέμε ότι είμαστε ικανοποιημένοι με το ποσοστό που δίνουν τώρα οι δημοσκοπήσεις και αυτό θέλω να είναι σαφές» είπε χαρακτηριστικά η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ. Η Βούλα Κεχαγιά σημείωσε μάλιστα πως «μακάρι να έρθει η ανατροπή με την πρωτιά», ενώ σε αντίθετη περίπτωση «πρέπει κι εμείς να αποκτήσουμε μια δυναμική και να αυξήσουμε τις ταχύτητές μας- η πρωτιά θα έρθει στις εθνικές εκλογές».

Σε κεντρική θέση η επικοινωνία

Η παρουσία του Στέφανου Κασσελάκη στις τηλεοπτικές οθόνες και στο διαδίκτυο είναι καθημερινή, καθώς ο ίδιος φαίνεται να επενδύει πολλά στην επικοινωνιακή πτυχή της πολιτικής του. Φροντίζει να δημοσιοποιεί κάθε δραστηριότητά του στα νησιά με αναρτήσεις του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ εχτές εμφανίστηκε εκ νέου στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα, με δηλώσεις που παραχώρησε το Σάββατο κατά την αναχώρησή του για τη δεκαήμερη περιοδεία του σε νησιά του Αιγαίου.

Το ζήτημα της εικόνας φαίνεται να παίζει κυρίαρχο ρόλο στην προεκλογική εκστρατεία του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, όπως έδειξε και ο ίδιος με δηλώσεις του. Δήλωσε ότι η εκδήλωση παρουσίασης των υποψηφίων του ΣΥΡΙΖΑ ήταν «πολύ πιο επαγγελματική από της ΝΔ». «Δες την εκδήλωση της ΝΔ, τα πρόσωπα, το στήσιμο σε σχέση με τα δικά μας πρόσωπα, τους επιστήμονες. Πόσο ωραία ήταν, καμία σχέση» πρόσθεσε χαρακτηριστικά.

Το πρώτο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ αφορά την εγκληματικότητα
Τα αποκαλυπτήρια της καμπάνιας του ΣΥΡΙΖΑ για τις ευρωεκλογές έγιναν εχτές με την προβολή στις τηλεοπτικές οθόνες του πρώτου σποτ. Το θέμα του πρώτου τηλεοπτικού διαφημιστικού αφορούσε την εγκληματικότητα, ένα θέμα αμιγώς εγχώριας θεματολογίας, με στόχο να αποδομηθεί η ατζέντα της ΝΔ με την οποία εξελέγη στις εκλογές. Προκαλεί ενδιαφέρον το γεγονός πως ο ΣΥΡΙΖΑ ρίχνει τόσο νωρίς τα σποτ στην μάχη, προτού ακόμα ξεκινήσει τυπικά η προεκλογική περίοδος και εφαρμοστούν οι κανόνες για την προβολή των κομμάτων.

Στο σποτ παρουσιάζονται στατιστικά με τα αποτελέσματα της κυβέρνησης Μητσοτάκη την περίοδο 2020-2023 στο πεδίο της αντιμετώπισης της εγκληματικότητα, με γραφικά που προσομοιάζουν στην προεκλογική καμπάνια της ΝΔ των εθνικών εκλογών, ενώ παραφράζεται και το κεντρικό σύνθημα που είχε το κυβερνών κόμμα. Κατόπιν εμφανίζεται ο ίδιος ο Στέφανος Κασσελάκης που αναφέρει τους πολιτικούς στόχους του ΣΥΡΙΖΑ στο ζήτημα της εγκληματικότητας.

Πηγή: ethnos.gr

Ευρωεκλογές 2024: Επιμένει στην πρωτιά ο Κασσελάκης - Στον «αέρα» το πρώτο τηλεοπτικό σποτ