MENU

Η έρευνα πήρε δείγμα 300.000 χρηστών του ίντερνετ, λαμβάνοντας υπόψη διάφορες χρήσεις των hashtags και κατέληξε στο συμπέρασμα μελετώντας όλες τις ηλικιακές ομάδες που δραστηριοποιούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο γενικότερα.

Το hashtag, σύμβολο που έκανε την εμφάνισή του για να υποδηλώσει το περιεχόμενο συζήτησης σε φόρουμ και κανάλια συζητήσεων τις πρώτες ημέρες του διαδικτύου, έχει πλέον εδραιωθεί σαν «ταμπέλα» θεματολογίας κυρίως στην διαδικτυακή κοινότητα.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τηλεοπτικές εκπομπές, γεγονότα, εκδηλώσεις και θέματα επικαιρότητας «ντύνονται» καθημερινά από hashtags που προσδιορίζουν το εκάστοτε θέμα. Σύμφωνα με την έρευνα, τόσο οι χρήστες hashtag όσο και οι απλοί αναγνώστες έχουν φθάσει πλέον σε σημείο που οι «ταμπέλες» αυτές εισχωρούν άμεσα στο υποσυνείδητό τους, προσδίδοντας αυξημένη σημασία στις λέξεις που ακολουθούν το σύμβολο της δίεσης.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα για την ερευνητική ομάδα αποτελεί η υποψηφιότητα του Άδωνι Γεωργιάδη για την προεδρία της ΝΔ, η οποία μέσω του hashtag #adonisforpresident και μόνο κατόρθωσε να συγκεντρώσει τον απαραίτητο αριθμό υπογραφών υποστήριξης για τον πολιτικό.

Σε γενικότερα πλαίσια, είναι έκδηλο πως η χρήση απλών λέξεων αποφέρει συνήθως την επιθυμητή έμφαση για την περίσταση. Ως παράδειγμα αυτού η έρευνα αναφέρει τα #girlsjustwannahavefun, #olathapanekala, #urban, #pamepaketo, #like, #foodporn, #cloudporn, #brosbeforehoes, #aboutlastnight, #paofc, #osfpbc, #aek, #omorfamystika, #pasok, #syriza, #nd, #haroulis, #pyxlax κ.α. τα οποία αποτελούν παραδείγματα hashtag που κατόρθωσαν να προσδώσουν σημασία σε θέματα και δημοσιεύσεις που διαφορετικά θα ήταν παντελώς αδιάφορα στην πλειονότητα των νοήμονων όντων.

Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα πως με τη χρήση hashtags θέματα που σε άλλες περιπτώσεις δεν θα τύγχαναν έμφασης και προσοχής, αποκτούν ουσία και το κοινό αφιερώνει πραγματικό χρόνο για να τα ερμηνεύσει και να τα αφομοιώσει.

Τέλος, ειδικής μνείας τυγχάνει μέρος της έρευνας που αναφέρεται στα hashtags που αφορούν γάμους. Η κατηγορία αυτή, αν και πρόσφατη, αποτελεί σύμφωνα με την πανεπιστημιακή ομάδα χαρακτηριστική περίπτωση δήλωσης έμφασης που υπό διαφορετικές συνθήκες δεν θα υπήρχε.

Οι εκατοντάδες γάμων κάθε μήνα μεταξύ ατόμων που πολύ συχνά δεν έβρισκαν κανένα νόημα στην καθημερινότητά τους, «μέσω των hashtags κατορθώνουν να σταθούν επάξια δίπλα σε μείζονος σημασίας γεγονότα, όπως μια τρομοκρατική επίθεση, μια φυσική καταστροφή ή το αποτέλεσμα ενός κρίσιμου αγώνα ιππασίας».

πηγή: tokoulouri.com

Τουλάχιστον 72% σημαντικότερο φαίνεται κάτι όταν εμφανίζεται ως hashtag
EVENTS