Ειδικότερα, η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο επεσήμανε σε σχετικό ρεπορτάζ που πρόβαλε τη Δευτέρα 26/2 πως τα σούπερ μάρκετ, συνεχίζουν να παραπλανούν τους καταναλωτές με προωθητικές ενέργειες «1+1» δώρο και -50%, ενώ είναι ασύμφορες, στον βωμό του κέρδους και αδιαφορώντας για την κατάσταση και την ακρίβεια που επικρατεί, αλλά και την αδυναμία των πολιτών να αγοράσουν ακόμα και τα βασικά είδη διατροφής.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι προσφορές θα σταματήσουν σε όσα προϊόντα αποδεδειγμένα έχουν αυξήσει τις τιμές τους από τις 10 Ιανουαρίου και έπειτα, εκτός από τα κοντολήξιμα.
Δείτε την έρευνα στα σούπερ μάρκετ που έκανε το Mega και διαπίστωσε πως το «γλέντι» των παραπλανητικών προσφορών… καλά κρατεί.
Πηγή: megatv.com