MENU

Το συγκεκριμένο super car έχει πέντε θέσεις λειτουργίας στο τιμόνι του, για τα ηλεκτρονικά συστήματος του οχήματος. Η 4η και 5η είναι αυτή που απενεργοποιεί το Traction Control System, δηλαδή το Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης, και το ESP, το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας.

Από τα πρώτα στοιχεία της πραγματογνωμοσύνης υπάρχουν ενδείξεις απενεργοποίησης του συστήματος ευστάθειας (ESP), κάτι που αν συνέβη έκανε το γρήγορο αυτοκίνητο να υπερστρέψει σε ένα απότομο πάτημα του γκαζιού από τον οδηγό του. 

Δεν υπάρχουν ίχνη φρεναρίσματος πριν την πρόσκρουση του αυτοκινήτου σε πινακίδα της περιφέρειας και στη συνέχεια σε δέντρο, αλλά κάποια ίχνη υπερστροφής.

Στο μικροσκόπιο τα λάστιχα του super car

Η φωτιά στο πολυτελές όχημα ξέσπασε στη δεξαμενή καυσίμου στο κάθισμα του οδηγού, πιθανόν από την σφοδρότητα της πρόσκρουσης και την διαρροή καυσίμου. Τα τεπόζιτα καυσίμων βρίσκονται κάτω από τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού και κάτω από τον μπροστινό χώρο αποσκευών.

Ο πραγματογνώμονας της τροχαίας διερευνά αν τα λάστιχα ήταν πολύ καινούργια και κερωμένα, φθαρμένα ή αγωνιστικά σλικ, με αποτέλεσμα να χαθεί η πρόσφυση του οχήματος στον δρόμο.

Tο πολυτελές και γρήγορο αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 43χρονος Τζώρτζης Μονογυιός, κινούνταν με ταχύτητα μεταξύ 100 και 120 χιλιομέτρων, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που έχουν συλλέξει οι αξιωματικοί του Τμήματος Τροχαίας Ελληνικού.

Από το βιντεοληπτικό υλικό που έχει συγκεντρωθεί μέχρι στιγμής δεν προκύπτει εμπλοκή άλλου οχήματος ή πεζού που μπορεί με κάποιο τρόπο να προκάλεσαν την εκτροπή και πρόσκρουση του οχήματος. Οι αξιωματικοί της Τροχαίας συνεχίζουν την αναζήτηση βιντεοληπτικού υλικού και μαρτυριών.

Πηγή: thetoc.gr 

«Κλειδί» το τιμόνι της Ferrari στον θάνατο του Τζώρτζη Μονογυιού
EVENTS