MENU

«Είναι γνωστό ότι ο στόλος των αστικών λεωφορείων ανανεώνεται διαρκώς. Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα φέρει νέα, καταλυτική βελτίωση στις μετακινήσεις. Ο επιβάτης και ο πολίτης πλέον μπορεί να ανταποδώσει με τη στήριξη του το έργο των αστικών μετακινήσεων και να πληρώνει το εισιτήριο του, που είναι από τα οικονομικότερα στην Ευρώπη. Ο ΟΣΕΘ, ως Αρχή Μεταφορών, θα καταγράψει τα δεδομένα και σε συνεργασία με το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα αναλύσει τα στοιχεία, προκειμένου να ληφθούν οριστικές αποφάσεις για σειρά παρεμβάσεων» ανέφερε σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιάννης Τόσκας.

Οι λεωφορειακές γραμμές που εντάσσονται πρώτες στον σχεδιασμό είναι οι εξής: Νο 4 (Καλαμαριά-Χαριλάου), Νο 7 (Άγιος Ιωάννης-Πανεπιστήμιο), Νο 11Τ (Πυλαία-Χαριλάου), Νο 24 (Πλατεία Ελευθερίας-Χίλια Δένδρα), Νο 26 (Καλλιθέα-Πλατεία Ελευθερίας), Νο 28 (Τ.Σ.Ευκαρπίας-Σκλαβενίτης-Παπαγεωργίου-Πανεπιστήμιο), Νο 30 (Τριανδρία-Αποθήκη), Νο 35 (Μετέωρα-Βενιζέλου), Νο 37 (Ν.Σ.Σ.-Βενιζέλου), Νο 38 (Νέα Ευκαρπία-Αριστοτέλους), Νο 42 (Κορδελιό-Κοιμητήρια Ευόσμου), Νο 43 (Τοπικό Ευόσμου), Νο 53 (Τοπικό Σίνδου), Νο 53 (Τοπικό Σίνδου- Γ’ Φάση ΒΙ.ΠΕ.Θ), Νο 59 (Τοπικό Πεύκων), Νο 60 (Πανόραμα-Νέο Πανόραμα), Νο 61 (Χορτιάτης-Διασταύρωση), Νο 90 (Μάλγαρα-Κουφάλια), Νο 91 (Τοπικό Λαγκαδά) και Νο 92 (Κουφάλια-Άθυρα-Ραχώνα)._

Πηγή: enikos.gr

ΟΑΣΘ: Είσοδος των επιβατών μόνο από τη μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία 20 γραμμών