MENU

Πρώτη περίπτωση απάτης μέσω τηλεφώνου

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με πληροφορίες της Pelop.gr, στις 22 Νοεμβρίου ένας επιχειρηματίας στο χώρο της εστίασης δέχθηκε τηλεφώνημα από άγνωστο άνδρα, ο οποίος με το πρόσχημα της κράτησης -ρεζερβέ- τραπεζιού για παρέα που θα επισκεπτόταν το βράδυ της ίδιας ημέρας το κατάστημα, ζήτησε τον αριθμό του τραπεζικού λογαριασμού για την προκαταβολή χρηματικού ποσού.

Ο ιδιοκτήτης έλαβε μήνυμα που προσομοίαζε με εκείνο της τράπεζας του, επιβεβαίωσε του κωδικούς και 6.000 ευρώ εξαφανίστηκαν. Η μεταφορά των χρημάτων έγινε σε δυο δόσεις, ύψους 3.000 ευρώ.

Δεύτερη περίπτωση απάτης μέσω email

Στη δεύτερη περίπτωση απάτης , πρόκειται για έναν Πατρινό, στον οποίο εστάλη μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και τον ενημέρωνε πως το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα θα προβεί σε αλλαγές του τραπεζικού λογαριασμού, ζητώντας επιβεβαίωση προσωπικών στοιχείων, αποδείχθηκε μοιραίο.

Εν αγνοία του έδωσε πρόσβαση σε αγνώστους που κατάφεραν και «σήκωσαν» από το λογαριασμό του, συνολικά 11.000 ευρώ!

Και για τις δυο υποθέσεις, σχηματίσθηκε δικογραφία για απάτη σε βάρος αγνώστων δραστών.

Πάτρα: Δυο νέες περιπτώσεις ηλεκτρονικής απάτης – Πως εστιάτορας την πάτησε με το «ρεζερβε»!
EVENTS