MENU

Σύμφωνα με αυτή στο σχολείο που φοιτά το παιδί της, δεν υπάρχει ένας ειδικός να του παρέχει παράλληλη στήριξη κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. 

Η κ. Μόρφη Παπαδοπούλου μίλησε στο Μega και περιέγραψε τις δυσκολίες που περνά η ίδια και το παιδί της στο σχολείο του, λόγω έλλειψης ειδικών.

«Είναι η 4η βδομάδα που πηγαίνω και εγώ 1η δημοτικού μαζί με τον γιο μου, είμαι η βοηθός του. Έχουμε περάσει από ΚΕΣΥ έχει εγκριθεί η αίτηση, όλα τα χαρτιά δηλώνουν ότι κρίνεται απαραίτητο να είναι ένα ΕΒΠ – ειδικό βοηθητικό προσωπικό – 30 ώρες την εβδομάδα. 

Μετά την τελευταία τροποποίηση της νομοθεσίας έχει βγει ότι να είναι ένα ΕΒΠ σε κάθε σχολείο και στο δικό μας το σχολείο υπάρχουν 4 παιδιά. Ο γιος μου είναι σε καρότσι και χρειάζεται βοήθεια και τις 6 ώρες, είτε για να πάει τουαλέτα, είτε για να βγάλει ένα βιβλίο, ο,τιδήποτε» ανέφερε αρχικά η κ. Παπαδοπούλου.

Για το εάν θα πρέπει το παιδί να πάει σε ένα ειδικό σχολείο η κυρία Παπαδοπούλου επεσήμανε ότι «το ότι ένα παιδί έχει κινητικά προβλήματα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάει σε ειδικό σχολείο. Στα ειδικά σχολεία πηγαίνουν παιδάκια που έχουν για παράδειγμα αυτισμό, ή χρειάζονται μία άλλη φροντίδα. Ο γιος μου έχει μόνο κινητικό πρόβλημα».

Πηγή: megatv.com

Στην Ελλάδα του 2022 μητέρα μαθητή ΑμεΑ μένει όλη μέρα στο σχολείο λόγω έλλειψης ειδικών
EVENTS