MENU

Αντί για τις συνηθισμένες viral χορευτικές κινήσεις ή τα beauty hacks, αυτά τα νέα βίντεο επικεντρώνονται στον τρόπο κατασκευής των προϊόντων πολυτελείας —συγκεκριμένα εξηγούν πώς οι αγοραστές στις ΗΠΑ μπορούν να παρακάμψουν τις σημάνσεις λιανικής και τους δασμούς αγοράζοντας απευθείας από Κινέζους κατασκευαστές.

Το αποτέλεσμα; Ένας αυξανόμενος αριθμός βίντεο που ισχυρίζονται ότι πωλούν προϊόντα υψηλής ποιότητας, όπως κολάν Lululemon , τσάντες Louis Vuitton και τσάντες Birkin για ένα μόλις ελάχιστο ποσοστό της λιανικής τους τιμής.

Τα viral βίντεο και ο νέος «πόλεμος» στο TikTok

Ένα από τα πιο δημοφιλή βίντεο στο TikTok, με σχεδόν 10 εκατομμύρια προβολές, παρουσιάζει μια γυναίκα να στέκεται μπροστά σε εργοστασιακές μηχανές, προσφέροντας παντελόνια γιόγκα κατασκευασμένα στις ίδιες εγκαταστάσεις με το Lululemon με μόλις 5-6 $, σε σύγκριση με την τιμή λιανικής του συγκεκριμένου προϊόντος που φτάνει στα 100 $.

 

 

«Το υλικό και η δεξιοτεχνία είναι βασικά τα ίδια γιατί προέρχονται από την ίδια γραμμή παραγωγής», δηλώνει με σιγουριά, χτυπώντας το ύφασμα. Ομοίως, ένα άλλο βίντεο δείχνει έναν άνδρα σε ένα εργοστάσιο να προσφέρει τσάντες σε στιλ Louis Vuitton για μόνο 50 δολάρια, ισχυριζόμενος ότι προέρχονται από τους ίδιους κατασκευαστές με την πολυτελή φίρμα.

 

Ωστόσο, οι ισχυρισμοί αυτών των βίντεο αμφισβητήθηκαν γρήγορα από τις ίδιες τις μάρκες πολυτελείας.

Η Louis Vuitton, για παράδειγμα, έχει επανειλημμένα δηλώσει ότι κανένα από τα προϊόντα της δεν κατασκευάζεται στην Κίνα. Ένας εκπρόσωπος της Lululemon διευκρίνισε στην The Independent ότι μόνο το 3% περίπου των τελικών προϊόντων της κατασκευάζεται στην Κίνα και η εταιρεία παρέχει μια πλήρη λίστα εξουσιοδοτημένων προμηθευτών στον ιστότοπό της.

Όπως αναφέρει το CNN, το οποίο μίλησε με ειδικούς, είναι εξαιρετικά απίθανο οι συγκεκριμένοι πωλητές να είναι επίσημοι προμηθευτές για μάρκες όπως η Lululemon και η Chanel. Οι αυθεντικοί κατασκευαστές συνήθως δεσμεύονται με συμβάσεις εμπιστευτικότητας, κάτι που καθιστά απίθανη την ανοιχτή διάθεση αυθεντικών προϊόντων μέσω TikTok.

Παρόλα αυτά, πολλοί άνθρωποι που παρακολουθούν φανατικά το -κινεζικής εμπνεύσεως- μέσο κοινωνικής δικτύωσης, εξακολουθούν να γοητεύονται με την ιδέα της μείωσης των τιμών στα είδη πολυτελείας.

Πηγή: zougla.gr

Οι Κινέζοι «τρολάρουν» τον Τραμπ στο TikTok