MENU

Η Nash άρχισε να πετάει με την καταργημένη πλέον Eastern Airlines το 1957 και δούλευε κυρίως στην πτήση μεταξύ Ουάσινγκτον και Βοστώνης, ώστε να μπορεί να είναι στο σπίτι της κάθε βράδυ για να φροντίζει τον γιο της, ανέφερε το ABC.

Ήταν ο ρομαντισμός και η αίγλη των πτήσεων που αρχικά προσέλκυσαν τη Nash στη δουλειά. «Ήθελα να γίνω αεροσυνοδός από τη στιγμή που μπήκα στο πρώτο αεροπλάνο - ήμουν 16 ετών», δήλωσε στο CNN. «Ο πιλότος και η αεροσυνοδός περπατούσαν στην άλλη άκρη του διαδρόμου και σκέφτηκα “Θεέ μου” και είπα ότι αυτό είναι για μένα».

Στην αρχή της καριέρας της, «έπρεπε να έχεις ένα συγκεκριμένο ύψος, ένα συγκεκριμένο βάρος. Ήταν φρικτό», δήλωσε στο WJLA. «Έπαιρνες μερικά κιλά και έπρεπε να ζυγίζεσαι συνεχώς, και αν έμενες έτσι, σε έβγαζαν από τη μισθοδοσία!».

Το 2022, η Nash τιμήθηκε με τον τίτλο του παγκόσμιου ρεκόρ Γκίνες για την αεροσυνοδό με τη μεγαλύτερη προϋπηρεσία. Ποτέ δεν αποσύρθηκε επίσημα από το ρόλο της στην American Airlines και πέθανε στις 17 Μαΐου σε ξενώνα μετά από πρόσφατη διάγνωση καρκίνου του μαστού, σύμφωνα με το ABC.

«Θρηνούμε τον θάνατο της Bette Nash, η οποία πέρασε σχεδόν επτά δεκαετίες φροντίζοντας θερμά τους πελάτες μας στον αέρα», ανέφερε η American Airlines σε δήλωσή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Ξεκίνησε το 1957 και κατείχε το παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες για τη μακροβιότερη αεροσυνοδό. Η Bette ενέπνευσε γενιές αεροσυνοδών. Πέτα ψηλά, Bette».

Η Nash «άγγιξε πολλούς με τη ζεστασιά, την αφοσίωση και τις υπηρεσίες της», ανέφερε στην ανακοίνωσή της η Ένωση Επαγγελματικών Αεροσυνοδών (APFA), το συνδικάτο που εκπροσωπεί τις αεροσυνοδούς της American Airlines. «RIP, Bette. Δεν θα ξεχαστείς».

Πηγή: iefimerida.gr

Πέθανε η μακροβιότερη αεροσυνοδός στον κόσμο, σε ηλικία 88 ετών