MENU

Το να αλλάξεις τους κανόνες, όπως τονίζουν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ, απαιτεί χρόνο και αναμφίβολα κατανόηση του εγχειρήματος που πραγματοποιείται. Εδώ και μερικές ημέρες το PAOK TV έχει μπει για τα καλά στις ζωές των ανθρώπων του Δικεφάλου, οι οποίοι δουλεύουν πυρετωδώς προκειμένου να παρουσιάσουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με πρωταρχικό στόχο να αφήσουν ικανοποιημένο τον κόσμο του Δικεφάλου.

Εξάλλου είναι ένα στοίχημα που απευθύνεται πρωτίστως στους φίλους της ομάδας του ΠΑΟΚ και από την ανταπόκριση τους εξαρτάται κάθε επιτυχία. Και μπορεί ο κόσμος να το έχει «αγκαλιάσει» με το καλημέρα, ωστόσο, αξίζει να σταθούμε σε ορισμένες λεπτομέρειες που χρήζουν προσοχής δεδομένου πως εδώ και μερικές ώρες βρίσκονται στη διάθεση του κόσμου τα πακέτα του PAOK TV.

Από την πρώτη κιόλας ημέρα, πουλήθηκαν πάνω από 3.500 πακέτα, αριθμός που σκορπάει... χαμόγελα και αισιοδοξία στους ανθρώπους της ομάδας, καθώς πρόκειται για ένα εξαιρετικό νούμερο, μέσα σε μόλις λίγες ώρες.

  • Επαγγελματικά πακέτα: Βρίσκονται κανονικά στη διάθεση των φίλων του Δικεφάλου και απευθύνονται σε ιδιοκτήτες χώρων εστίασης και δημόσιας προβολής (καφετέριες, εστιατόρια, ταβέρνες, ξενοδοχεία, πρακτορεία τυχερών παιχνιδιών). Το κόστος του επαγγελματικού πακέτου ανέρχεται στα 200 ευρώ και περιλαμβάνει όλους τους εντός έδρας αγώνες της Super League 2019-20, κανονικής διάρκειας και Play Offs. Όσοι επιθυμούν, μπορούν να αγοράσουν το ετήσιο πακέτο και δεν έχουν τη δυνατότητα να προβάλλουν τα παιχνίδια με pay per view.
  • Η καινοτομία που αφορά τα επαγγελματικά πακέτα: Στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ θα υπάρχει ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος, ένα hotspot που θα φιλοξενεί αναλυτικά όλα τα καταστήματα που έχουν εξασφαλίσει το επαγγελματικό πακέτο. Μια κίνηση που εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς καθώς από τη μία θα γίνεται η προβολή των επιχειρήσεων και από την άλλη έχει πρακτική λειτουργία δεδομένου πως ο καθένας θα είναι σε θέση να τσεκάρει ανά πάσα ώρα και στιγμή και σε οποιοδήποτε μέρος βρίσκεται, ποια καταστήματα του δίνουν τη δυνατότητα να παρακουθήσει τα εντός έδρας παιχνίδια και σε ποιο σημείο της κάθε πόλης βρίσκονται.
  • Απόλυτη ικανοποίηση για την ανταπρόκριση: Από την πρώτη ημέρα της διάθεσης των πακέτων, επικράτησε ένας ευχάριστος... πανικός καθώς οι άνθρωποι του Δικεφάλου, είδαν σε περίπου 3.5 ώρες κάτι παραπάνω από 1000 πακέτα να «φεύγουν». Μέσα σε 11 ώρες ο τελικός απολογισμός κάνει λόγο για 3.500 πακέτα, νούμερα που προκαλούν μεγάλη αισιοδοξία ενόψει της συνέχειας.
  • Οι σκέψεις για το πλαφόν: Όπως αποκάλυψε ο Παναγιώτης Αρωνιάδης υπάρχουν σκέψεις για να μπει ένα πλαφόν για το μέχρι πότε θα γίνονται ετήσιες συνδρομές. Βέβαια, όπως σημείωσε, στην πορεία θα γίνουν αναπροσαρμογές, αν θέλει να αγοράσει συνδρομή κάποιος φίλαθλος για παράδειγμα τον Δεκέμβριο με κάποια μικρότερη τιμή...
  • Smart TV App: Στα σκαριά βρίσκεται ακόμη μια εφαρμογή του ΠΑΟΚ που θα δίνει τη δυνατότητα στους οπαδούς της ομάδας που διαθέτουν τηλεοράσεις Smart TV ώστε να παρακολουθήσουν αρτιότερα τις αναμετρήσεις της μέσα από το PAOK TV. Όπως είναι ήδη γνωστό, ο ΠΑΟΚ έχει ξεκινήσει τη διαδικασία δημιουργίας κι ανάπτυξης ειδικού Smart TV App που θ’ αναβαθμίσει και θα διευκολύνει τις υπηρεσίες προς τους χρήστες του επίσημου καναλιού του Δικεφάλου.
Η «καινοτομία» του PAOK TV και οι λεπτομέρειες που αξίζουν προσοχή
EVENTS