MENU

Ο συγκεκριμένος διαιτητής έχει προκαλέσει ουκ ολίγες φορές τον ΠΑΟΚ με τον τρόπο που τον έχει σφυρίξει, με βασικό του θέμα το ότι αφήνει τις αντίπαλες ομάδες να παίζουν αντιαθλητικά απέναντι στον ΠΑΟΚ. Το έχει κάνει παράδοση.

Επίσης ένα στα δύο παιχνίδια που παίζει τον ΠΑΟΚ αποβάλλει ποδοσφαιριστή του, συνήθως αναίτια με βάσει το πνεύμα του αγώνα που ο ίδιος έχει ορίσει με τα σφυρίγματά του, ενώ έχει φτάσει στο σημείο να αλλοιώσει το φύλλο αγώνα και να παρουσιάσει μία άλλη πραγματικότητα από αυτή που είδαν τα μάτια μας.

Το μένος για τον συγκεκριμένο διαιτητή, χτίστηκε την σεζόν 2013 – 14, όταν ο ΠΑΟΚ επισκέφτηκε το Χαριλάου με τον Γιώργο Γεωργιάδη στον πάγκο του.

Ο Κομίνης δεν βγάζει ούτε κίτρινη στα δύο δολοφονικά τάκλιν των Τσουμάνη και Βανγκέλι στο 1΄και στο 6΄, σε Στοχ και Λούκας αντίστοιχα, δίνοντας το σύνθημα στην ομάδα του Άρη να παίξει όσο πιο σκληρά μπορεί για να καλυφθεί η διαφορά ποιότητας των δύο ομάδων.

Είναι μία από τις πλέον χυδαίες διαιτησίες στο σύγχρονο ποδόσφαιρο, με τον ΠΑΟΚ να μένει μάλιστα με δέκα παίκτες όταν ο Κάτσε αποφάσισε να πάει δυνατά σε μία φάση.

Ήταν μία διαιτησία που απλά έδωσε το στίγμα για τον συγκεκριμένο κύριο και τη σχέση του με τον ΠΑΟΚ.

Τη σεζόν 2014 – 15, στην άδεια Τούμπα – λόγω τιμωρίας – ο ΠΑΟΚ υποδέχεται την Καλλονή. Ο Κομίνης αφήνει το σκληρό παιχνίδι των αντιπάλων, ενώ στη πρώτη ευκαιρία αποβάλλει με δεύτερη κίτρινη τον Φακούντο Περέιρα σε μία φάση που δεν συνέβη το παραμικρό. Το παιχνίδι λήγει 1-1.

Εκείνη τη χρονιά, ο ΠΑΟΚ παίζει άλλα δύο παιχνίδια μαζί του, χάνει με τον ΟΦΗ και κερδίζει με το ζόρι τον Εργοτέλη.

Τη σεζόν 2015 – 16, με τον Τούντορ στον πάγκο ο ΠΑΟΚ, πηγαίνει να παίξει στη Λεωφόρο. Ο Κομίνης χαρίσει έξι – επτά κίτρινες σε παίκτες του Παναθηναϊκού ακόμη και σε φάουλ στα όρια της κόκκινης, βγάζει κάρτες σε φάουλ επαφών σε παίκτες του ΠΑΟΚ, τη στιγμή που ο Μπεργκ ενώ έχει κάρτα κάνει δολοφονικό μαρκάρισμα από πίσω στον Τζαβέλλα. Στο τέλος αποβάλλεται πάλι παίκτης του ΠΑΟΚ, ο Χαρίσης, επειδή πήγε δυνατά σε μία φάση που πήρε μπάλα. Μία επανάληψη δηλαδή της εικόνας του Άρης – ΠΑΟΚ που μας συστήθηκε.

Στα πλέι οφς της σεζόν εκείνης, στο ΟΑΚΑ παίζει το ΑΕΚ – ΠΑΟΚ, αποβάλει τον Τζαβέλλα στο ημίωρο, τον Πέκχαρτ αργότερα – δικαιολογημένες και οι δύο – όμως στο τέλος ο Μπαρμπόσα δίνει δολοφονική αγκωνιά στον Κίτσιου και ο ρέφερι αρνείται να βγάλει την κόκκινη.

Πέρυσι, ο ΠΑΟΚ τον συναντά στον πρώτο ημιτελικό της Λεωφόρου, εκεί όπου αρνείται να πει στον Σιδηρόπουλο το προφανές ως επιπρόσθετος, ότι δηλαδή ο Χούλτ πήρε την μπάλα με το χέρι, στερώντας τον Μάτος από το τετ α τετ, δίνοντας άλλο ένα πάτημα να πιστεύει ο οπαδός του ΠΑΟΚ πως ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει πρόβλημα με την ομάδα του. Όμως η σεζόν είχε ψωμί ακόμη.

Στον τελικό, παλεύει για το 50-50 όμως η αλήθεια είναι πως χάνει την ανατροπή του Κρέσπο πριν το γκολ του Ενρίκε, ενώ τουλάχιστον τρεις φορές χρέωσε τον ΠΑΟΚ με φάουλ σε καθαρό κλέψιμο ψηλά. Πάντως ήταν από τις καλές του μέρες σχετικά απέναντι στους Θεσσαλονικείς.

Εκεί που οργίασε πάντως, ήταν στα πλέι οφς και στον αγώνα της μπύρας, εκεί όπου αλλοίωσε όλη την εικόνα του αγώνα γράφοντας ψέματα στο φύλλο αγώνα και για τη φάση της επίθεσης των παικτών του ΠΑΟ στον Κρέσπο, όμως βέβαια και το ότι πριν δεχτεί το κουτάκι μπύρας στο κεφάλι ο Ίβιτς, είχε αποβάλει χωρίς κανέναν λόγο με δύο κίτρινες κάρτες τον Ουάρντα.

Είναι η τελευταία ευκαιρία του Κομίνη να δείξει πως μπορεί να ανταπεξέλθει σε μία χρονιά που οι ισορροπίες είναι πολύ λεπτές; Στον περίγυρο του ΠΑΟΚ είναι μία εξαιρετικά αντιπαθητική φιγούρα λόγω της εμπάθειας που δείχνει στον σύλλογο εδώ και μία πενταετία.

Ειδικά ο τρόπος που συμπεριφέρεται στους ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ και ο τρόπος που αφήνει τους αντιπάλους να τους χτυπάνε, είναι προκλητικός.

Την Κυριακή θα φανεί αν θα κάνει πάλι δημόσιες σχέσεις με άλλους κατά του ΠΑΟΚ ή θα σοβαρευτεί.

Με τα δεδομένα που επικρατούν πάντως, αν προσφέρει άλλη μία διαιτησία σαν τις προηγούμενες, θα είναι και η τελευταία του.

Γιατί στη Θεσσαλονίκη δεν θέλουν να ακούνε για Κομίνη