MENU

Ο ΠΑΟΚ ήταν σήμερα μεταξύ των ΠΑΕ που καταψήφισαν την πρόταση του ΟΠΑΠ για την κεντρική χορηγία του πρωταθλήματος, αν και τον χωρίζει... άβυσσος με ομάδες που βρέθηκαν στο ίδιο «μπλοκ». Ο λόγος που κράτησε αυτή τη στάση είναι γνωστός εδώ και καιρό και δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι έχει ήδη έρθει σε συμφωνία με άλλη στοιχηματική εταιρεία για την χορηγία της φανέλας του, την Sportingbet.

Το συγκεκριμένο deal ήταν μια απόφαση στρατηγικής σημασίας για τον ΠΑΟΚ. Η λύση του ΟΠΑΠ, πέραν της... ασφάλειας, θα προσέφερε και περίπου 200.000 με 300.000 ευρώ περισσότερα στην ομάδα της Θεσσαλονίκης, όσον αφορά τα δεδομένα έσοδα. Κι αυτό διότι η πρόταση του ΟΠΑΠ έφτανε περίπου το 1,5 εκατ. ευρώ, ενώ στη συμφωνία με την Sportingbet τα στάνταρ έσοδα θα είναι 1,2 εκατ. ευρώ και υπάρχουν μπόνους που μπορεί να ανεβάσουν το ποσό στα 2,2 εκατ.

Ωστόσο, πέραν του ότι στο deal με την Sportingbet δεν προβλέπονται «πέναλτι» που... κόβουν χρήματα (όπως γίνεται παραδοσιακά σε όλες τις συμφωνίες του ΟΠΑΠ), ο ΠΑΟΚ είχε την επιθυμία να κινηθεί στην ελεύθερη αγορά, πρωτοστατώντας παράλληλα στο να... ανοίξει το παιχνίδι των εμπορικών εσόδων στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Και σίγουρα, η επίτευξη μιας τέτοιας συμφωνίας... έξω από το μαντρί του παραδοσιακού χορηγού του ελληνικού ποδοσφαίρου, αποτελεί και μια επίδειξη δύναμης από την πλευρά των Ασπρόμαυρων.

Διότι δεν μπορεί να παραβλέψει κανείς ότι την ώρα που ο ΠΑΟΚ -γυρίζοντας την πλάτη στη σιγουριά του ΟΠΑΠ- κατάφερε να κλείσει ένα deal που θα φτάσει τουλάχιστον το 1,2 εκατ. ευρώ, η συνολική προσφορά που κατάφερε να βρει η Super League από μια άλλη στοιχηματική (stoiximan) για την κεντρική χορηγία του πρωταθλήματος ήταν της τάξεως του 1.750.000 ευρώ μόλις!

Καταδεικνύοντας ότι δεν έχει γίνει τελικά και τόσο καλή δουλειά για την... προστασία του προϊόντος. Τουλάχιστον αυτό απεφάνθη η ελεύθερη αγορά, αφού θα ήταν στρουθοκαμηλισμός να υποστηρίξει κανείς ότι τη λάθος αποτίμηση του, μεταξύ των δύο πλευρών, την έχει κάνει η stoiximan...

Γιατί ο ΠΑΟΚ επέλεξε Sportingbet
EVENTS