MENU

Το βράδυ της περασμένης Τετάρτης η τηλεόραση είχε Champions League. Σε αυτές τις περιπτώσεις η βεβαιότητα των εξειδικευμένων στελεχών των τηλεοπτικών προγραμμάτων είναι ότι το ποδόσφαιρο θα νικήσει κατά κράτος κάθε άλλη παραγωγή. Προσέξτε το αποτέλεσμα του prime time της ελληνικής τηλεόρασης:

1. «Το Τατουάζ» (Alpha) 26,5%

2. «Ελα στη θέση μου» (Alpha) 24,5%

3. «Πάμε Πακέτο» (Alpha) 21,2%

4. «The Voice» (Σκάι) 19,9%

5. «Champions League- Σπόρτινγκ – Ολυμπιακός» (ΕΡΤ1) 17,8

6. «Nomads» (ΑΝΤ1) 16,5%

Είναι εντυπωσιακά τα μετριότατα νούμερα τηλεθέασης που αποκόμισε ο ποδοσφαιρικός αγώνας, αν και δικαιολογούνται σ’ ένα βαθμό από το γεγονός ότι το ματς προβάλλονταν στη σχετικά χαμηλής τηλεθέασης Δημόσια Τηλεόραση. Σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα των μετρήσεων φανερώνει την απαξιωτική διαδικασία που υφίσταται εδώ και χρόνια το ελληνικό ποδόσφαιρο, καθώς είναι βέβαιο ότι ένα ματς που διεξάγονταν την ίδια στιγμή, το Γιουβέντους – Μπαρτσελόνα, το οποίο μεταδίδονταν από τη συνδρομητική τηλεόραση, θα σκαρφάλωνε στην κορυφή του prime time της ανοιχτής μικρής οθόνης.

Η παρατεταμένη και κραυγαλέα διαφθορά που μαστίζει τον "βασιλιά των σπορ" στη χώρα μας, έχει αυτές τις παρενέργειες. Το προϊόν αποδομήθηκε πλήρως, η NOVA δίκαια μειώνει διαρκώς το τίμημα που καταβάλλει στη Super League και κανείς σοβαρός επιχειρηματίας δεν θέλει να μπλέξει με το άθλημα.

Την ίδια στιγμή η Πολιτεία απλώς παρακολουθεί. Οι παρεμβάσεις της περιορίζονται σε ζητήματα πειθαρχικών κανονισμών, οι οποίοι μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις κινούνται σε θολό τοπίο. Η διαιτησία μοιάζει επιμελώς ατημέλητη και η ΕΠΟ επιχειρεί να βρει τις ισορροπίες της.

Το σκηνικό θα αλλάξει στο ελληνικό ποδόσφαιρο μόνο μ’ ένα modus vivendi μεταξύ των ποδοσφαιρικών παραγόντων με τη συνδρομή της κυβέρνησης. Είναι προφανές ότι όσες προσπάθειες έγιναν είτε δεν ήταν ειλικρινείς είτε αποδείχτηκαν ανεπιτυχείς. Αν συνεχίσουμε έτσι, τα γήπεδα θ’ αδειάσουν τελείως. Και όχι μόνον αυτό: Θα μας εγκαταλείψουν και οι φίλαθλοι της πολυθρόνας.

Ο βασιλιάς της τηλεόρασης είναι γυμνός