MENU

Όπως σημειώνουν οι Θεσσαλονικείς:  Στη, μακροσκελή, λίστα με τα ελληνικά ποδοσφαιρικά ταμπού, η πώληση εμφανίσεων και συλλογικών προϊόντων σε εμπορικά καταστήματα έχει εξέχουσα θέση δίπλα σε μια παρόμοια προκατάληψη.  Αυτή που λέει πως τα συλλογικά προϊόντα φοριούνται αυστηρά και μόνο στο γήπεδο. Εκτός κι αν είναι της Paris Saint Germain, της Barcelona και των Los Angeles Lakers, οπότε λογίζονται ως fashion statement.

Ο ΠΑΟΚ ουδέποτε τα πήγαινε καλά με τέτοιου είδους ταμπού. Και επιχειρεί για άλλη μια φορά να αλλάξει την προσέγγιση γύρω από το sports marketing. Γι’ αυτό και προχώρησε σε συμφωνία με μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες αθλητικών ειδών, με την Intersport για την πώληση των επίσημων προϊόντων στο δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας.

Μια κίνηση που εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική ανάπτυξης στον χώρο του retail που ως στόχο έχει την αύξηση των σημείων πώλησης κι εξυπηρέτησης των φίλων του ΠΑΟΚ ανά την Ελλάδα και την ανάπτυξη της εμπορικής παρουσίας του συλλόγου στην επικράτεια.

Πλέον στα φυσικά καταστήματα, αλλά και στο eshop του Intersport θα μπορείτε να βρείτε την κλασική ριγέ, αλλά και τη μαύρη εμφάνιση του ΠΑΟΚ, μαζί με το polo Τ-Shirt της αποστολής και την total black ζακέτα παρουσίασης.

Η έναρξη της συνεργασίας με τα Intersport εγκαινιάζει μια σειρά ανάλογων ενεργειών που θ’ ακολουθήσουν στο προσεχές μέλλον και θα ενισχύσουν την εμπορική δυναμική του ΠΑΟΚ στην Ελλάδα.

Let’s retail the story…

SDNA Google news
ΜΑΘΕΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ - ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ SDNA logo ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Η νέα στρατηγική του ΠΑΟΚ και η συνεργασία με τα Intersport
EVENTS