MENU

Να, λοιπόν που μπορείς να φτάσεις στον ίδιο προορισμό από διαφορετικές κατευθύνσεις. Η φετινή Super League Interwetten θα έχει κεντρική τηλεοπτική διαχείριση (κάτι που ήταν σχεδόν κοινή επιθυμία) ώστε κι αν σχεδόν όλες οι ομάδες διαπραγματεύτηκαν ατομικά τα δικαιώματα τους!

Ο τρόπος που έκλεισαν όμως οι τελευταίες συμφωνίες (κυρίως αυτές του ΠΑΟΚ και του Παναθηναϊκού) ήταν σαν μία έμμεση παραδοχή λάθους από την πλευρά της Nova. 

Διότι πως αλλιώς μπορεί να εξηγηθεί η περσινή υποτιμητική της πρόταση στον ΠΑΟΚ (4,7 εκατομμύρια ευρώ) σε σχέση με την φετινή, η οποία με διάφορα εφικτά μπόνους μπορεί να φτάσει τα 8 εκατομμύρια ευρώ; 

Μεγάλωσε σε ένα χρόνο, τόσο πολύ το κοινό του Δικεφάλου; Διπλασιάστηκε η εμπορική του δύναμη / αξία; Τα ερωτήματα είναι σαφώς ρητορικά. Όλοι ξέρουμε την αλήθεια, απλώς αυτή τη φορά το συνδρομητικό κανάλι με την φετινή συμπεριφορά του διορθώνει τις δικές του ανορθογραφίες, που έβγαζαν μάτι.

Η νέα διοίκηση της NOVA, με τεχνοκρατικό τρόπο, κάθισε και έσκυψε πάνω σε ένα ζήτημα που εκτός από οικονομικό αντίκτυπο, έβλαψε και την δημόσια εικόνα της. Διότι, η απώλεια ομάδων έφερε και απώλεια συνδρομητών, άρα και εσόδων. Η πολιτική των δύο μέτρων και των δύο σταθμών στιγμάτισε την δημόσια εικόνα της. Η αστοχία ήταν πολλαπλή.

Δεν είναι τυχαίο ότι η NOVA, μετά την αλλαγή διοικητικής σελίδας και με νέο επικεφαλής τον Νίκο Σταθόπουλο επέμεινε τόσο πολύ μέχρι να αποσπάσει την υπογραφή του ΠΑΟΚ, του Παναθηναϊκού (έναντι 7 εκατομμυρίων ευρώ μαζί με το μπόνους τετράδας) και των 5 άλλων αστέγων, που τελικά πήραν από 1,2 εκατομμύριο ευρώ (ο ΟΦΗ πήρε 1,6).

Είναι μία έμμεση ομολογία της περσινής της αστοχίας. Είναι σαν να βγάζει στην σέντρα την προηγούμενη διοίκηση και τον ρόλο που έπαιζε μέχρι πρότινος στο ελληνικό ποδόσφαιρο, που επιγραμματικά μπορεί να την περιγράψει κανείς με παράπονα για στάση πληρωμών κατά το δοκούν (Βόλος), διαχωρισμό ομάδων σε παιδιά και αποπαίδια (υποτιμητικές προτάσεις για την απόκτηση των δικαιωμάτων) και μεγάλη δυσπιστία. 

Ας μην μπούμε καν στη διαδικασία του μη σχολιασμού στις εποχές της ΕΟ, τη σχέση που αναπτύχθηκε με συγκεκριμένες δυνάμεις. Ας σταθούμε απλά στην πρακτική που εφάρμοσε με τις υπόλοιπες μεγάλες ομάδες. 

Μια πρακτική που αποδοκιμάστηκε περίτρανα από τη νέα διοίκηση. Με πράξεις, όχι με λόγια. Οι προτάσεις που κατατέθηκαν ήταν ένας εξαιρετικά ευγενικός τρόπος να σηκώνει κανείς το χέρι και να πει... «sorry, είχατε δίκιο».

Κι είναι αν μη τι άλλο εξαιρετικά ευχάριστο νέο για την επόμενη ημέρα να αποδέχεται ότι η ρητορική που μόνο το SDNA εφάρμοσε πιστά - με συνέπεια εξώδικα, μηνύσεις, αγωγές και φυσικά να είναι εκτός εμπορικών πλάνων άρα και εσόδων - ήταν η ορθή. Σκληρή, οξεία κριτική όπου χρειάστηκε αλλά δίκαιη και εποικοδομητική. Ο χρόνος απέδειξε ποιος δικαιώθηκε αλλά το ζήτημα δεν είμαστε εμείς, είναι το ποδόσφαιρο. 

Γιατί όλα αυτά, (σε βάθος χρόνου βέβαια) γύρισαν μπούμερανγκ. Ήρθε φέτος η ίδια η αγορά να διορθώσει τα λάθη της προηγούμενης διοίκησης και να επαναφέρει μία κατάσταση ισορροπίας και τηλεοπτικής ομαλότητας στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

Ίσως, λέμε ίσως, υπάρχει ένας ακόμα τρόπος με τον οποίο η NOVA ίσως θέλει να αποδείξει όλα τα παραπάνω. Μπορεί και να τον μάθουμε άμεσα… 

Η νέα διοίκηση της NOVA εξήγησε με πράξεις τον ρόλο της προηγούμενης
EVENTS