MENU

Αυτό αναφέρει η εφημερίδα του Τορίνο Tuttosport, όπου εξηγεί ότι ο κίνδυνος μετάδοσης,  έχει...μεταφερθεί στο διαδίκτυο, όπου ο αριθμός των αναζητήσεων που σχετίζονται με τον κορωνοϊό έχει εκτοξευθεί. 

Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία AvantGrade ανέφερε τον εντυπωσιακό αριθμό επισκέψεων που έλαβε η ιστοσελίδα της «Amuchina», το απολυμαντικό gel που ο καθένας θέλει να αγοράσει για να προστατευτεί.

Η «Amuchina», όπως αναφέρεται, ξεπέρασε τον Κριστιάνο Ρονάλντο, ως λέξη-κλειδί τη Δευτέρα. Επιπλέον, οι σχετικές αναζητήσεις «Condogno», ένας από τους πιο εκτεθειμένους τόπους και  η «Esselunga a casa», μια αλυσίδα σουπερμάρκετ που στέλνει το φαγητό στο σπίτι, βρίσκονται επίσης  στην κορυφή αναζητήσεων. 

Η... ψύχωση για τον κορωνοϊό ξεπέρασε και τον Κριστιάνο Ρονάλντο!
EVENTS