MENU

Ο πρόεδρος της γαλλικής ομάδας, Νασέρ Αλ-Κελαιφί, ανέφερε τα «δύο μεγαλύτερα συμβόλαια χορηγίας» στην ιστορία του συλλόγου ως βασικούς λόγους για την αύξηση των εσόδων.

Η νέα συμφωνία χορηγίας της Παρί ΣΖ με την πολυεθνική ξενοδοχειακή αλυσίδα Accor και η βελτιωμένη σύμβασή με την Nike, που υπογράφηκαν τους τελευταίους 12 μήνες, αποφέρου συνολικά 150 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, σύμφωνα με το γαλλικό πρακτορείο (AFP). 

Συνολικά, το οικονομικό έτος 2018/19, η γαλλική ομάδα πρόσθεσε 12 νέους εμπορικούς εταίρους.

Τα έσοδα από τα εισιτήρια έφτασαν τα 115 εκατομμύρια ευρώ, αφού την Τετάρτη στον αγώνα με την Μπριζ, παρουσίασε το 60ο διαδοχικό sold out του συλλόγου.

Τα έσοδα ρεκόρ της Παρί ΣΖ και το 60ο σερί sold out
EVENTS