MENU

Την χορηγική της συνεργασία με την στοιχηματική εταιρεία Interwette, παρουσίασε το μεσημέρι της Πέμπτης (31/10), η Σούπερ Λιγκ.

Ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού Μηνάς Λυσάνδρου δήλωσε «ιδιαίτερα ικανοποιημένος» σημειώνοντας ότι η εν λόγω εταιρεία «έδειξε πιο πολύ από τις υπόλοιπες εταιρείες ότι συμμερίζεται το όραμα μας για τη δημιουργία μιας νέας Σούπερ Λιγκ» προσθέτοντας ότι «η χορηγική ταυτότητα του πρωταθλήματος θα φτάσει στο σημείο να συναγωνίζεται εξελιγμένα πρωταθλήματα. Συγκεντρώνει όλα τα στοιχεία που θέλαμε για χορηγικό συνεργάτη. Βασικός μας στόχος η ανάδειξη του εμπορικού προφίλ της Λίγκας και η διοργάνωση ενός όμορφου πρωταθλήματος με σασπένς».

Έκανε ακόμη λόγο, για ένα «ελκυστικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί για τους χορηγούς» σημειώνοντας ότι… «η χορηγική συνεργασία με την Interwetten είναι ένα βήμα στη στρατηγική που έχουμε χαράξει όλοι μαζί, να προσελκύσουμε στη Super League χορηγούς οι οποίοι δεν είχαν επενδύσει μέχρι σήμερα στο ελληνικό ποδόσφαιρο και να δημιουργήσουμε τις κατάλληλες συνθήκες για άλλες εταιρείες που επιθυμούν να συμμετάσχουν χορηγικά στη Super League».

60 χρόνια Σούπερ Λιγκ, 30 χρόνια Interwetten

Από την πλευρά της εταιρείας, ο εκπρόσωπος του διοικητικού συμβουλίου, Ντόμινικ Μπάιερ, υποστήριξε ότι διέκρινε «διαύγεια, αξιοπιστία και φερεγγυότητα στη Σούπερ Λιγκ. Υπήρχαν και άσχημες στιγμές τα τελευταία χρόνια».

Και συμπλήρωσε... «Η Interwetten είναι πολύ περήφανη που συνδέει χορηγικά το όνομά της με τη Super League, ειδικά από τη στιγμή που το ελληνικό ποδόσφαιρο γιορτάζει την επέτειο των 60 χρόνων της Α’ Εθνικής, καθώς και η Interwetten το 2020 θα γιορτάσει τα 30 χρόνια ύπαρξής της. Η συνεργασία μας αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την εξέλιξη της Interwetten και στην Ελλάδα και σε αυτό το πλαίσιο αποφασίσαμε να επενδύσουμε χορηγικά στη Super League, όπως αντίστοιχα η Super League αποφάσισε να μας εμπιστευθεί. Και οι δύο, η Interwetten και η Super League, έχουμε το ποδόσφαιρο στο επίκεντρο. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το ποδόσφαιρο είναι οι ποδοσφαιριστές, οι φίλαθλοι, το θέαμα και η εξέλιξη. Μαζί, μπορούμε να αναπτύξουμε ακόμα περισσότερο το ελληνικό ποδόσφαιρο, χωρίς να εστιάζουμε σε βραχυπρόθεσμα οφέλη, αλλά να επιδιώκουμε μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Η Interwetten συμμετέχει επίσης και σε μια σειρά πρωτοβουλιών κοινωνικού χαρακτήρα στην Ελλάδα και με αυτό τον τρόπο, δείχνουμε ότι είναι μέρος της ταυτότητας της Interwetten η συμμετοχή σε κοινωνικές εκδηλώσεις και πρωτοβουλίες».

Η Interwetten έχει ιδρυθεί εδώ και 30 χρόνια στην Αυστρία, έχει τον ίδιο ιδιοκτήτη όλο αυτό το διάστημα, με βάση τη Μάλτα, 145 υπαλλήλους, έσοδα 95 εκατ. ευρώ την τελευταία χρονιά ενώ στην Ελλάδα είναι χορηγός και του Αστέρα Τρίπολης.

Α.Π.

 

 

Παρουσίασε τη χορηγία με την Interwetten η Σούπερ Λιγκ
EVENTS