MENU

Σύμφωνα με στοιχεία που αποκάλυψε ο αγγλικός Τύπος, συμπεριλαμβανομένης της ιστοσελίδας The Athletic, αυτή η αμερικανική εταιρεία που ειδικεύεται στα αθλητικά δεδομένα θα πληρώσει περισσότερα από 40 εκατομμύρια λίρες (ή περίπου 48,8 εκατομμύρια ευρώ) για να εμφανίσει το όνομα και το λογότυπό της στις φανέλες και τις προπονητικές εμφανίσεις της ανδρικής και γυναικείας ομάδας.

Μετά το τέλος της συνεργασίας της με την τηλεφωνική εταιρεία Three, αυτό το καλοκαίρι, η Τσέλσι προσεγγίστηκε από διάφορες εταιρείες, όπως η My.Club, ένας ιστότοπος για ενήλικες και η Paramount. 

Η πρώτη, μια υπηρεσία video-on-demand, είχε φτάσει σε συμφωνία με τους ιθύνοντες του λονδρέζικου συλλόγου, αλλά η Premier League αποφάσισε να μπλοκάρει τη συμφωνία για να μην προσβάλει τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς του πρωταθλήματος. 

Η Stake, μια διαδικτυακή πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών, μπήκε επίσης κάποια στιγμή στις συζητήσεις, αλλά οι έντονες αντιδράσεις των οπαδών ώθησαν και τις δύο πλευρές να υποχωρήσουν.

Η Τσέλσι βρήκε χορηγία για τη φανέλα της