MENU

Τα...δόντια του (και) στον Άρη έδειξε ο Βόλος.
 

Η θεσσαλική ομάδα έπειτα από τη μεγάλη νίκη (1-0) κόντρα στην ΑΕΚ στη Ριζούπολη και την ισοπαλία (1-1) με τον Ολυμπιακό στο «Καραϊσκάκη», έκανε ζημιά σε έναν ακόμα μέλος της σουπερλιγκάτης «Big - 5».

Αυτή τη φορά τα βολιώτικα παιδιά…βύθισαν τον Άρη στα νερά του Παγασητικού και έγραψαν στο κοντέρ μία ακόμα (ηχηρή) νίκη που τους διατηρεί ψηλά και σε τροχιά – εξάδας (πλέι οφ) στη βαθμολογία.

Ο Ζαν Μπαριέντος υπήρξε σκόρερ του ενός εκ των δύο τερμάτων κόντρα στον Άρη, έχοντας πολύτιμη συνεισφορά στην κατάκτηση της νίκης.

Ο Ουρουγουανός μέσος διανύει την τρίτη σεζόν στο Βόλο. Το καλοκαίρι του ΄20 κι αφού νωρίτερα αποχώρησε από την Ξάνθη μέσω της οποίας συστήθηκε στο ελληνικό ποδοσφαιρικό κοινό υπέγραψε στη θεσσαλική ομάδα.

Την πρώτη του χρονιά (2020-21) στο Βόλο έκανε συνολικά 24 ματς, 3 γκολ και 4 ασίστ, ενώ την περασμένη σεζόν (2021-22) είχε 23 ματς και 3 ασίστ.

Φέτος στο τέταρτο παιχνίδι του άνοιξε λογαριασμό με τα δίχτυα κι ενώ συνολικά δικαιώνει με τις εμφανίσεις του την απόφαση του Αχιλλέα Μπέου να τον επιβραβεύσει με νέο συμβόλαιο τον περασμένο Γενάρη.

Εκείνη την περίοδο και έξι μήνες πριν από τη λήξη του προηγούμενου συμβολαίου του με τους Θεσσαλούς, «σειρήνες» από Κύπρο μεριά (Απόλλων Λεμεσού, Ανόρθωση) ήχησαν στα αυτιά του 32χρονου ποδοσφαιριστή.

Μάλιστα οι «μνηστήρες» απ΄το νησί ήθελαν να προχωρήσουν άμεσα στην απόκτηση του Μπαριέντος, δείχνοντας τη διάθεση να καλύψουν και τα «θέλω»  του Βόλου για την πώλησή του.

Ωστόσο ο ισχυρός άνδρας του Βόλου όχι μόνο δεν συζήτηση για την προοπτική παραχώρησης του ποδοσφαιριστή, αλλά έσπευσε να τον «δέσει» με νέο συμβόλαιο (με αυξημένες αποδοχές) μέχρι το καλοκαίρι του ΄24 στον Παγασητικό.

Ο Μπαριέντος έχει να λέει πως αισθάνεται χαρούμενος στο Βόλο, νιώθει δεμένος με την πόλη και την ομάδα και για αυτό άλλωστε, δεν είχε κανένα απολύτως ενδοιασμό να κλείσει τα αυτιά του στις κυπριακές…σειρήνες και να συνεχίσει να κυκλοφορεί με τη φανέλα της θεσσαλικής ομάδας.

Βόλος: Οι κυπριακές… σειρήνες και το «δέσιμο» του Ζαν Μπαριέντος