Κατά καιρούς οι διαφημίσεις πριν και μετά το Super Bowl, τους τελικούς του ΝΒΑ ή τον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ είναι πάρα πολύ προσεγμένες. Άλλωστε, όποιος θέλει να διαφημιστεί τις συγκεκριμένες ώρες, κατά τη διάρκεια ή πριν και μετά τα ματς αυτά, οφείλει να πληρώσει και μάλιστα αδρά.
Κάπως έτσι λειτουργούν στον «μαγικό κόσμο» και στην ημέρα των Χριστουγέννων. Η χριστουγεννιάτικη οργάνωση γύρω από τα παιχνίδια του ΝΒΑ είναι τεράστια: διαφορετικές φανέλες, τρομερά promo βίντεο, ασφυκτικά γεμάτα γήπεδα και πολλά ντέρμπι στο πρόγραμμα. Έτσι, οι διαφημιστικές εταιρείες δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να προσελκύσουν πελάτες, που έχουν προτιμήσει να συντονιστούν στα ματς του ΝΒΑ και να περάσουν τα Χριστούγεννά τους με χρώμα... πορτοκαλί.
Φέτος, ο οργανισμός του «μαγικού κόσμου» δούλεψε και πάλι στα... κόκκινα, στα χρώματα των γιορτών. Οι διαφημίσεις πριν από τους αγώνες, πριν από τις εκπομπές, στα τάιμ άουτ και στα ημίχρονα ήταν για... Όσκαρ και Χρυσές Σφαίρες!
Η Nike ανήμερα των Χριστουγέννων δημοσίευσε ένα από τα πιο εντυπωσιακά διαφημιστικά σποτ της χρονιάς στο οποίο πρωταγωνιστούν οι Κόμπι Μπράιαντ, Λεμπρόν Τζέιμς, Κέβιν Ντουράντ, Κάιρι Ίρβινγκ, Πολ Τζορτζ, Άντονι Ντέιβις, Έλενα Ντέλε Ντόνε. Εντυπωσιακό concept από πλευράς ονομάτων, ωραία τοπία, ευχάριστο σενάριο. Θα μπορούσε να ήταν και μια μικρή... ταινία! Μέσα σε λιγότερο από ένα 24ωρο μετράει στο Youtube περισσότερα από 1.000.000 κλικ.
H πάντα ευφάνταστη State Farm περίμενε τα Χριστούγεννα για να φέρει στο φως της δημοσιότητας μια... διαφορετική οικογένεια. Ο παππούς (Κέβιν Γκαρνέτ), η μαμά (Ντε Άντρε Τζόρνταν), ο μπαμπάς (Κρις Πολ), ο γιος (Κέβιν Λοβ) και το μωρό (Ντάμιαν Λίλαρντ)... Το γέλιο δεν σταματάει!
Από την μεριά του το ΝΒΑ περίμενε τη συγκεκριμένη μέρα για να προβάλει τηλεοπτικά τα σποτ που είχε ετοιμάσει με τους Τζίμι Μπάτλερ, Ντάμιαν Λίλαρντ, Τζον Ουόλ, Ζακ Λαβίν και Άντριου Ουίγκινς να διαφημίζουν τα προϊόντα από το NBA Store (τα σποτάκια είχαν κάνει... ντεμπούτο στο Youtube μερικές μέρες νωρίτερα). Χαλαρό κλίμα, χιουμοριστικά σποτάκια και διαφορετικές επιλογές για δώρα, μέρες που είναι...
Μέσα σε όλα, η «Everytown for Gun Safety» ετοίμασε τα δικά της σποτάκια με ένα ξεχωριστό μήνυμα κατά της οπλοκατοχής και της χρήσης όπλων. Στεφ Κάρι, Καρμέλο Άντονι, Κρις Πολ και Γιοακίμ Νοά στέλνουν τα δικά του μηνύματα σε μικρά, to the point βίντεο που φέρουν τη σκηνοθετική υπογραφή του Σπάικ Λι. «Άκουσα για τον πυροβολισμό ενός παιδιού ηλικίας τριών ετών το καλοκαίρι. Η κόρη μου, η Ράιλι, έχει την ίδια ηλικία», λέει ο περσινός MVP ενώ ο «CP3» προσθέτει: «Οι γονείς μου πάντα έλεγαν πως μια σφαίρα δεν έχει όνομα πάνω της». Παράλληλα, ο «Μέλο» υποστηρίζει: «Τα όπλα δεν είναι ποτέ λύση» και ο σέντερ των Μπλους, Νοά, συμπληρώνει: «Μπορούμε όλοι μαζί να κάνουμε τη διαφορά».