Close

Μπαμπούλας για χορηγία στην ΜΕΝΤ: «Θέλουμε να περάσουμε ωραία μηνύματα, κάτι παραπάνω από μία χορηγία»

Τελευταία ανανέωση: 16 Σεπτεμβρίου 2018, 14:08
Χρόνος ανάγνωσης: 4’

Η γυναικεία ομάδα μπάσκετ της ΜΕΝΤ, έκλεισε χορηγία - έπος με τον οίκο τελετών «Fanis Baboulas & Son» και ο Βασίλης Μπαμπούλας αποκάλυψε μέσα από το SDNA το παρασκήνιο της συμφωνίας.

Και μόνο το άκουσμα της είδησης πως μία ομάδα θα έχει χορηγό έναν οίκο τελετών, προκαλεί ανατριχίλα.

Η γυναικεία ομάδα της ΜΕΝΤ απέκτησε κεντρικό χορηγό με σκοπό να... θάψει τους αντιπάλους της, καθώς ήρθε σε συμφωνία με το γνωστό οίκο τελετών «Fanis Baboulas & Son».

Το άρθρο συνεχίζεται μετά τη διαφήμιση

Πρόκειται για μία επιχείρηση η οποία δραστηριοποιείται στη Θεσσαλονίκη τα τελευταία 42 χρόνια και πρωτοπορεί και στα Social Media, συνδυάζοντας τη δουλειά με μπόλικο χιούμορ, κάνοντας ακόμα και το Netflix να εντυπωσιαστεί με το "La Κασα de papel", την παράλλαξη του ονόματος της πετυχημένης σειράς. 

Το SDNA συνάντησε και συζήτησε με τον… υιό της επιχείρησης, Βασίλη Μπαμπούλα, αλλά και τον προπονητή της ΜΕΝΤ, Δημήτρη Αξεχέρογλου, οι οποίοι αποκάλυψαν όλο το παρασκήνιο της εν λόγω συμφωνίας.

Η απολαυστική συνομιλία μας, ξεκίνησε με τον ίδιο να αποκαλύπτει ότι ασχολείται από μικρή ηλικία με το μπάσκετ και η γνωριμία του με τον προπονητή της ομάδας της ΜΕΝΤ, Δημήτρη Αξεχέρογλου, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη της χορηγίας. «Εγώ γενικότερα παίζω από πολύ μικρές ηλικίες μπάσκετ και σε επαγγελματικό επίπεδο και συνεχίζω. Το αγαπώ πολύ σαν άθλημα. Ο προπονητής της γυναικείας ομάδας της ΜΕΝΤ, ο Δημήτρης Αξεχέρογλου, ήταν επίσης επαγγελματίας και στην Α1. Είμαστε γνωστοί και όταν μου το πρότεινε επειδή είναι ένα από τα ιστορικά σωματεία της Θεσσαλονίκης, πίσω από ΠΑΟΚ, Άρη, Ηρακλή κτλ, θέλησα και εγώ να βοηθήσω και επειδή είχα και τη δυνατότητα και την αγάπη για το άθλημα το κάναμε. Είπαμε να το τολμήσουμε, αν και είναι λίγο περίεργο ένας οίκος τελετών να διαφημίζει αθλητικούς συλλόγους», είπε.

Στάθηκε μεταξύ άλλων στα μηνύματα που μπορεί να στείλει (αν μπορεί) μια τέτοια συνεργασία: «Θέλουμε να περάσουμε και ένα μήνυμα ότι η ζωή και η υγεία είναι μέσα από τον αθλητισμό. Όλα αυτά τα ωραία μηνύματα που σου δίνει τη δυνατότητα να περάσεις ο αθλητισμός θέλαμε να τα στηρίξουμε και να βοηθήσουμε όσο μπορούμε».

Και αποκάλυψε επίσης πως... «Μιλήσαμε και με τον πρόεδρο και μας είπε ότι καταβάλει μεγάλη προσπάθεια γενικότερα από τα μικρά τα τμήματα να ενισχύσει τις ακαδημίες και προσπαθήσαμε και εμείς να βοηθήσουμε, όσο είναι εφικτό βέβαια με το μπάτζετ που διαθέτουμε. Οι αθλήτριες την αποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά αν και στην αρχή τους ξένισε η ιδιότητα αυτή και το λογότυπο που θα έχουν στη φανέλα. Είχαμε τα γνωστά πειράγματα στην αρχή».

Για τον ίδιο, αλλά και την ομάδα, η συγκεκριμένη συμφωνία δεν αποτελεί απλά μία τυπική χορηγία. Είναι πάντα δίπλα στην ομάδα και βοηθάει με όποιον τρόπο μπορεί: «Θεωρώ ότι είδαν και τα κορίτσια ότι είμαστε κοντά στην ομάδα και ότι προσπαθούμε όλοι μαζί να γίνουμε μία ομάδα. Να μην είναι μία σκέτη μορφή χορηγίας. Δεν είναι μία τυπική χορηγία. Είμαστε κοντά στην ομάδα με τα διαρκείας, παρευρισκόμαστε και στους αγώνες και προσπαθούμε να στηρίξουμε όσο περισσότερο μπορούμε τον σύλλογο», είπε χαρακτηριστικά.

Το άρθρο συνεχίζεται μετά τη διαφήμιση

Κλείνοντας, αυτή την ομολογουμένως διαφορετική συζήτησή μας με τον Βασίλη Μπαμπούλα, τον ρωτήσαμε για το πως... γεννήθηκε η ιδέα για να ξεκινήσει αυτή η συνεργασία, η οποία είχε ως τίτλο: «Θάψτε ιστορία»: «Ήταν ιδέα του Ευθύμιου Σαββάκη που διαχειρίζεται όλα τα Social Media και ήταν παράφραση του γνωστού ρητού «θα γράψουμε ιστορία». Το έφερε στα μέτρα μας (γέλια). Ήταν πολύ πετυχημένο και ευφυέστατο και του ζήτησα να το εφαρμόσουμε και γενικότερα», κατέληξε. 

Ο Δημήτρης Αξεχέρογλου, σχολίασε την επίτευξη της χορηγίας ως κάτι πολύ σημαντικό: «Μία χορηγία στους δύσκολους καιρούς που ζούμε είναι κάτι πολύ σημαντικό για ένα σωματείο να μπορεί να τρέξει κάποια πράγματα. Ένα σωματείο είναι ένας ζωντανός οργανισμός και θα πρέπει να κινηθεί. Κάτι που σημαίνει καθημερινά έξοδα. Σε αυτά μας βοηθάει πολύ ο Βασίλης ο Μπαμπούλας που είναι βασικός χορηγός στην ομάδα και ότι θέμα έχουμε μας βοηθάει και το λύνει. Σε συνεργασία με τη ΜΕΝΤ αποδέχτηκε τη συνεργασίας μας».

Συνέχισε εξιστορώντας το χρονικό της συμφωνίας:  «Καταρχάς έφερα τον Βασίλη σε επαφή με τα κορίτσια για να τον γνωρίσουν. Ήρθε στις προπονήσεις, γνωριστήκαμε, ήρθαν και άλλοι χορηγοί που έχουμε. Ο Μπαμπούλας είναι ο βασικός χορηγός της ομάδας. Έχοντας έρθει σε προσωπική επαφή με τον Βασίλη, επειδή το επάγγελμα είναι τέτοιο, μόλις τον γνώρισαν κατάλαβαν αμέσως ότι είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Είναι καθαρά χιουμοριστικό όλο αυτό, είναι θέμα να καταλάβουν ότι το ένα συνδέεται με το άλλο. Θέλουμε να προσελκύσουμε τον κόσμο και όχι να τον τρομάξουμε».

Καταλήγοντας, θέλησε να μιλήσει για τους στόχους της νέας σεζόν: «Είμαστε μία νέα ομάδα, καθώς ήρθαν πολλές νέες αθλήτριες στην ομάδα. Από εκεί και πέρα οι προσδοκίες μου και εμένα και του Παναγιώτη Νομικού που είμαστε μαζί είναι υψηλές. Ότι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε, ακόμα και να ανεβάσουμε την ομάδα πιστεύω ότι θα ήταν θεμιτό. Αν γίνει είναι ευχής έργων. Αν όχι συνεχίζουμε και με τη στήριξη του Βασίλη (σ.σ Μπαμπούλα) δεν φοβόμαστε τίποτα».

Πάντως το SDNA δεν έμεινε εκεί. Ορμώμενο από αυτή την πρωτότυπη ιδέα, κάθισε και έψαξε ανάλογες περιπτώσεις ομάδων που επέλεξαν να έχουν ως κεντρικό χορηγό στην φανέλα τους, αντίστοιχες επιχειρήσεις. 

Ο Πανθρακικός ξεκίνησε πέρυσι μία νέα προσπάθεια από τη Β' Κατηγορία της ΕΠΣ Θράκης και αρωγός σε αυτό ήταν το ένα γραφείο τελετών το οποίο βρισκόταν στην φανέλα. 

Κάτι αντίστοιχο έκανε και η ομάδα του Παλιόπυργου Τρικάλων. Μάλιστα, στη συγκεκριμένη περίπτωση άλλαξε ολόκληρη η φανέλα η οποία έγινε... μαύρη. 

Close
Μπαμπούλας για χορηγία στην ΜΕΝΤ: «Θέλουμε να περάσουμε ωραία μηνύματα, κάτι παραπάνω από μία χορηγία»
Χρόνος ανάγνωσης: 4’