MENU

Ο άσος των Ουόριορς σε μία φάση που δεν έδειχνε τι θα ακολουθούσε, μιλούσε επιστρέφοντας στην άμυνα και δέχθηκε τεχνική ποινή από έναν από τους τρεις διαιτητές, η οποία ήταν η δεύτερη του στον αγώνα κάτι που σημαίνει απευθείας αποβολή. Ο Γκριν διαμαρτυρήθηκε προς τους διαιτητές μιας και έδειχνε να μην γνωρίζει τι έκανε, ενώ ο Στιβ Κερ στον πάγκο ρωτούσε αν μπορεί να κάνει «challenge» για το σφύριγμα, κάτι που δεν γίνονταν. 

Και έτσι ο Γκριν αποβλήθηκε πριν το τέλος του πρώτου ημιχρόνου του αγώνα των Ουόριορς με τους Νικς. 

https://twitter.com/BR_NBA/status/1352470245668233223?s=20

 

SDNA Google news
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ SDNA logo ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ο Ντρέιμοντ Γκριν αποβλήθηκε πριν το τέλος του πρώτου ημιχρόνου! (vid)
EVENTS